پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی جنگ جنایتکاران Gang Wars v4.6.7
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:15
نویسنده :

اکشنبازیهیجان انگیز

دانلود بازی جنگ جنایتکاران Gang Wars v4.6.7

خیابان های شهر پر از فساد و جرم جنایت شده است ! گروه خود را تشکیل دهید و برای زنده ماندن تلاش کنید . در این بازی زیبا شما باید با باند های رقیب مبارزه کنید قبل از اینکه آن ها شما را نابود کنند ان ها را از بین ببرید . با گذشت مراحل گروه شما قدرتمند خواهد شد و می توانید قلمرو خود را گسترش دهید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Gang Wars, Gang Wars اندروید, Gang Wars برای گوشی های اندروید, Gang Wars مخصوص اندروید, اندروید Gang Wars, بازی Gang Wars اندروید, دانلود بازی Gang Wars, دانلود بازی جنگ جنایتکاران Gang Wars v4, 6, 7, دانلود بازی جنگ جنایتکاران Gang Wars v4, 6, 7 اندروید,
 



دانلود نرم افزار کاربردی HTC Transfer Tool 1.0.17841
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:14
نویسنده :

ابزارنرم افزار

دانلود نرم افزار کاربردی HTC Transfer Tool 1.0.17841

همانطور که می دانید یکی از نرم افزار هایی که به طور پیشفرض در گوشی های اچ تی سی نصب شده است Transfer می باشد که شما می توانید با Transfer به راحتی تمام اطلاعات گوشی قدیمی را به گوشی جدید اچ تی سی خود انتقال دهید .
نرم افزار htc Transfer Tool می تواند رو گوشی اندرویدی خود نصب کرده و همه اطلاعات آن را در کسری از ساعت به گوشی جدید خود انتقال دهید . توجه کنید این نرم افزار روی هر گوشی اندرویدی می تواند نصب شود ولی برای انتقال به گوشی جدید گوشی جدید حتما باید اچ تی سی باشد ولی گوشی قبلی محدودیتی ندارد .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: HTC Transfer Tool, HTC Transfer Tool 1, 0, 17841, HTC Transfer Tool 1, 0, 17841 apk, دانلود نرم افزار Htc Transfer, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار کاربردی HTC Transfer Tool 1, 0, 17841, دانلود نرم افزار کاربردی HTC Transfer Tool 1, 0, 17841 برای اندروید,
 



دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1.0.0
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:14
نویسنده :

بازیبازی های برترفکری و پازل

دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1.0.0

Σ12 یک بازی فوق العاده زیبا و فکری ریاضی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است ! در این بازی باید با استفاده از هوش خود اعداد و اشکال هندسی که همگی به ریاضی مرتبط می باشند را حل نمایید و به مراحل بعدی راه پیدا کنید ! مراحل بازی به تدریج دشوار تر خواهند شد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Σ12 (Sigma12), Σ12 اندروید, Σ12 برای اندروید, Σ12 لینک مستقیم, Σ12 مخصوص گوشی های اندروید, دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1, 0, 0, دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1, 0, 0 اندروید, دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1, 0, 0 برای اندروید, دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1, 0, 0 برای گوشی های اندروید, دانلود باازی سیگما Σ12 (Sigma12) v1, 0, 0 مخصوص اندروید,
 



دانلود بازی محبوب و اعتیاد آور Doodle Jump 2.0.1
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:13
نویسنده :

بازیبازی های برتررکوردزنیشتاب سنج

دانلود بازی محبوب و اعتیاد آور Doodle Jump 2.0.1

 

کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

در نسخه جدید فروشگاه تم ها وجود دارد که شما می توانید تم های مختلف را از آن خریداری کنید و پاور آپ های جدیدی بخرید .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: doodle jump, Doodle Jump 2, 0, 1, Doodle Jump 2, 0, 1 apk, Doodle Jump v1, 0, 7 apk, new version, دانلود بازی دودل جامپ برای اندروید, دانلود بازی محبوب و اعتیاد آور Doodle Jump 2, 0, 1, نسخه جدید, نسخه جدید دودل جامپ,
 



ساعت : 12:11
نویسنده :

بازیرکوردزنیشتاب سنجمسابقه ایهیجان انگیز

دانلود بازی چرخ های دیوانه Crazy Wheels: Monster Trucks v1.0.5 +  پول بی نهایت

این بازی همانند بازی های فلش ماشین سواری می باشد که بسیار زیبا و خلاقانه ساخته شده است . شما باید با ماشین های غول آسا مسیر های بسیار دشوار را طی کنید .
مراحل این بازی بسیار جذاب می باشد و اشیای مختلفی در بازی می باشد که جذابیت آن را دو چندان می کند .
برای دانلود این بازی زیبا و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید, دانلود بازی فلش, دانلود بازی ماشین سواری اندروید, دانلود بازی چرخ های دیوانه Crazy Wheels: Monster Trucks + پول بی نهایت, دانلود بازی چرخ های دیوانه Crazy Wheels: Monster Trucks برای اندروید,
 



دانلود نرم افزار جالب iMadeFace 3.0.2
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:10
نویسنده :

بازیسرگرمینرم افزار

دانلود نرم افزار جالب iMadeFace 3.0.2

آیا شما از عکسی تکراری که بعد از زنگ خوردن هر کس می آید خسته شده اید ؟ آیا بهتر نیست خودتان دست بکار شده و یک عکس کارتونی برای آن ها طراحی کنید ؟
آیا از به اشتراک گذاری عکس های تکراری به خسته شده اید ؟
با iMadeFace می توانید عکس های کارتونی از شخصیت های مختلف بسازید و از امکانات زیاد آن استفاده کنید . از سادگی این برنامه استفاده کنید و از گنجینه ی عناصر صورت آن لذت ببرید . شما می توانید هزاران چهره را با آن طراحی کنید .
کار با این برنامه بسیار آسان است . شما می توانید اجزای صورت را انتخاب کنید و ان ها را در جای مناسبش قرار دهید .
برای دانلود این برنامه و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: iMadeFace 3, 0, 2, iMadeFace 3, 0, 2 android, iMadeFace 3, 0, 2 apk, iMadeFace download android, دانلود آی مید فیس, دانلود اندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار جالب iMadeFace 3, 0, 2, دانلود نرم افزار جالب iMadeFace 3, 0, 2 برای اندروید,
 



دانلود بازی فکری و هیجان انگیز Puzzle Nuts HD v1.1
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:9
نویسنده :

استراتژیبازیبازی سه بعدیفکری و پازل

دانلود بازی فکری و هیجان انگیز Puzzle Nuts HD v1.1

Puzzle Nuts بازی فکری و بر پایه علم فیزیک می باشد .
شما باید همه ی آجیل های مراحل را جمع کنید تا بتوانید در مرحله پیروز شوید . در بازی ماشین های مختلفی مانند پنکه و چرخ ها قرار داده شده است که شما باید با استفاده از آن ها امتیاز کسب کنید .
در هر مرحله می توانید تا ۳ ستاره دریافت کنید که بسته به نوع بازی شما به شما امتیاز داده می شود . بازی دارای ۴۸ مرحله زیبا و چالش انگیز می باشد .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
 



ساعت : 12:8
نویسنده :

بازیبازی HDبازی های برترفکری و پازل

دانلود بازی شهر اسرار قسمت اول City of Secrets 2 Episode 1 v1.2

City of Secrets 2 یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! این بازی که دارای سبک ماجرایی و داستانی زیبا می باشد از گرافیک بالایی برخوردار می باشد . مول مول یک قهرمان خوب می باشد که شما کنترل او را بر عهده دارید . یک شب که در فروشگاه بیدار می شود احساس می کند تغییراتی در او رخ می دهد ! اکنون در این بازی زیبا باید به ماجراجویی های مختلف بپردازید و به راز این کرم پی ببرید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: City of Secrets, City of Secrets 2 Episode, City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2, City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2 اندروید, City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2 برای گوشی های اندروید, City of Secrets 2 Episode اندروید, City of Secrets 2 Episode برای گوشی های اندروید, City of Secrets 2 Episode مخصوص اندروید, City of Secrets لینک مستقیم, اندروید City of Secrets, دانلود بازی شهر اسرار قسمت اول City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2, دانلود بازی شهر اسرار قسمت اول City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2 اندروید, دانلود بازی شهر اسرار قسمت اول City of Secrets 2 Episode 1 v1, 2 لینک مستقیم,
 



دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:7
نویسنده :

بازیبازی های برترهیجان انگیزورزشی

دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3

Football Kicks یک بازی زیبا و ورزشی می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا باید مهارت های خود را به کار برید و تا می توانید ضربات ایستگاهی را با موفقیت انجام دهید ! بازی دارای 6 حالت مختلف می باشد که در هر یک می توانید مهارت های مختلف خود را تست کنید ، همچنین می توانید پلیر خود را شخصی سازی کنید و مهارت های او را ارتقا دهید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Football Kicks, Football Kicks اندروید, Football Kicks مخصوص اندروید, Football Kicks مخصوص گوشی های اندروید, اندروید Football Kicks, دانلود بازی Football Kicks, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3 اندروید, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3 مخصوص اندروید, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3,
 



ساعت : 12:6
نویسنده :

 

دانلود بازی درست کردن بیسکویت OREO: Twist, Lick, Dunk v1.3.2

OREO: Twist, Lick, Dunk یک بازی هیجان انگیز و مهیج می باشد که نسخه جدید آن با امکانات جدید برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا باید بیسکویت های مورد علاقه خود را به درون ظرف شیر پرتاب کنید تا آماده خوردن شوند ! باید دقت کنید در هر مرحله از بازی بیسکویت ها را با دقت و سرعت به درون ظرف شیر پرتاب کنید . هرچه این کار را با دقت بیشتری انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Dunk, Dunk v1, 3, 2, Dunk v1, 3, 2 اندروید, Dunk v1, 3, 2 لینک مستقیم اندروید, Dunk اندروید, Dunk برای اندروید, Dunk مخصوص اندروید, Dunk مخصوص گوشی اندروید, Dunkاندروید, Lick, OREO: Twist, اندروید OREO: Twist, دانلود بازی OREO: Twist, دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز OREO: Twist, دانلود رایگان,
 



ساعت : 11:19
نویسنده :

ابزاراینترنتینرم افزار

دانلود نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive v1.2.182.26

Google Drive فضایی مجازی است که گوگل در اختبار مان می گذارد .
اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .
با این نرم افزار شما می توانید به همه فایل ها مستقیما از گوشی اندرویدی خود دسترسی داشته باشید .
برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Google Drive android, Google Drive v1, 2, 182, 26, Google Drive v1, 2, 182, 26 apk, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive v1, 2, 182, 26, دانلود نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive v1, 2, 182, 26 برای اندروید, دانلود گوگل درایو,
 



ساعت : 11:18
نویسنده :

بازیبازی HDمسابقه ای

دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2.2

Sports Car Challenge یک بازی زیبا و گرافیکی می باشد که نسخه جدید آن همراه با دو ماشین محبوب برای اندروید منتشر شده است ! ماشین های معروف دنیا را انتخاب کنید و با ان ها به مسابقه بپردازید ! در این بازی زیبا سعی شده است تمامی ماشین های اسپورت جمع آوری شوند . یکی از ویژگی های این بازی امکان مشاهده داخل خودرو ها به صورت فوق العاده طبیعی و گرافیکی می باشد . ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با آن به مسابقه های مختلف از قبیل مسابقه زمانی ، تست ترمز و دریفت بپردازید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Sports Car Challenge v2, 2, Sports Car Challenge v2, 2 اندروید, Sports Car Challenge v2, 2 مخصوص اندروید, Sports Car Challenge اندروید, Sports Car Challenge برای اندروید, اندروید Sports Car Challenge v2, 2, اندروید بازی Sports Car Challenge v2, 2, بازی اندروید Sports Car Challenge v2, 2, دانلود Sports Car Challenge v2, 2, دانلود بازی Sports Car Challenge v2, 2 برای اندروید, دانلود بازی مسابقه ماشین های اسپورت Sports Car Challenge v2, 2 اندروید, دیتا بازی Sports Car Challenge v2, 2 اندروید,
 



دانلود نرم افزار ساخت آهنگ NodeBeat v1.3.8
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:17
نویسنده :

مولتی مدیانرم افزار

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ NodeBeat v1.3.8

شما می توانید با ابزاری که NodeBeat در اختیار شما قرار می دهد آهنگ بسازید . این نرم افزار متناسب با همه سنین می باشد . چه ۲ ساله باشید چه ۹۲ ساله , NodeBeat به شما کمک می کند تا مانند یک حرفه ای آهنگ بسازید ! شما می توانید به راحتی آهنگ ها را ضبط کرده و میان دوستانتان به اشتراک بگذارید .
برنامه دارای ابزار و وسایل جالبی می باشد که آهنگ سازی را بزای شما لذت بخش می کند !
برای دانلود این برنامه و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: NodeBeat android, NodeBeat v1, 3, 8, NodeBeat v1, 3, 8 apk, دانلود نرم افزار آهنگ سازی اندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار ساخت آهنگ NodeBeat v1, 3, 8, دانلود نرم افزار ساخت آهنگ NodeBeat v1, 3, 8 برای اندروید, دانلود نرم افزار ساخت اهنگ,
 



دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:17
نویسنده :

اینترنتینرم افزارنرم افزار های برتر

دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5

Gmail  یک برنامه ساده اما کاربردی می باشد که در تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید به صورت از قبل نصب شده می باشد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به حساب کاربری گوگل خود دسترسی پیدا کنید و به اسانی پیام های شخصی و دوستان خود را مدیریت نمایید. قابلیت چت انلاین نیز یکی از امکانات این برنامه می باشد. همچنین برای برخی بازی های HD نیاز به اکانت Gmail می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Gmail 4, 5, Gmail 4, 5 apk, برنامه مدیریت جیمیل اندروید, دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4, 5, دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4, 5 برای اندروید, دانلود برنامه مدیریت جیمیل در تبلت اندروید, دانلود نرم افزار جیمیل, مدیریت اسان جیمیل در اندروید,
 



ساعت : 11:16
نویسنده :

بازیبازی HDبازی سه بعدیهیجان انگیز

دانلود بازی دانشگاه هیولا ها 1.0.0 Monsters U: Catch Archie

با قابلیت اجرای آفلاین
بازی Monsters U: Catch Archie به تازگی از شرکت انیمیشن سازی Disney عرضه شده است .
شما در بازی نقش مایک که در انیمیشن کارخانه هیولا حضور داشت را بر عهده دارید . شما باید در اولین روز تحصیلی او را به کالج برسانید ! در راه باید از موانع گوناگون بگذرد و امتیاز ها را جمع آوری کند . شما می توانید قدرت های مختلف را آزاد نمایید و به مایک کمک کنید .
برای دانلود این بازی زیبا و تصاویر بیشتری از محیط‌ آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Monsters U android, Monsters U: Catch Archie, Monsters U: Catch Archie 1, 0, 0, Monsters U: Catch Archie apk, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی دانشگاه هیولا ها 1, 0, 0 Monsters U: Catch Archie, دانلود بازی دانشگاه هیولا ها 1, 0, 0 Monsters U: Catch Archie برای اندروید, دانلود بازی کارخانه هیولا ها,
 



ساعت : 11:15
نویسنده :

بازیبازی HDبازی سه بعدیبازی های برتررکوردزنیشتاب سنجمسابقه ای

دانلود بازی موتور سواری حرفه ای Xtreme Wheels Pro v1.5 به همراه دیتا

بازی Xtreme Wheels شباهت زیادی به بازی Trial Xtreme دارد .
شما در این بازی با مراحل بسیار سخت و در عین حال هیجان انگیز روبرو هستید و باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید . بازی دارای گرافیک بی نظیر HD و 3D می باشد .
مراحل زیاد از ویژگی های دیگر این بازی می باشد .
شما می توانید رکورد های مراحل خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به رقابت بپردازید .
برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Xtreme Wheels Pro android, Xtreme Wheels Pro v1, 5, Xtreme Wheels Pro v1, 5 apk, Xtreme Wheels Pro v1, 5 apk + data, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی دیتا دار اندروید, دانلود بازی موتور سواری اندروید, دانلود بازی موتور سواری حرفه ای Xtreme Wheels Pro v1, 5 به همراه دیتا,
 



ساعت : 11:14
نویسنده :

منیجرنرم افزار

دانلود برنامه روت اکسپلورر – مدیریت فایل های سیستمی Root Explorer (File Manager) v3.0.1

اگر شما از کسانی هستید که زیاد اهل دستکاری و شخصی سازی اندروید هستید مطمئنا نام Root Explorer را شنیده اید ، این برنامه فایل منیجری قدرتمند و تخصصی برای مشاهده ، ایجاد تغییر و ویرایش فایل های سیستمی در پارتیشن های اندروید می باشد. این برنامه علاوه بر کار های سیستمی در عین سادگی امکانات بسیار زیادی دارد . یکی از این امکانات داشتن تمامی روش های ارسال کردن می باشد .
برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: download Root Explorer, Root Explorer (File Manager) v3, 0, 1, دانلود Root Explorer, دانلود برنامه روت اکسپلورر - مدیریت فایل های سیستمی Root Explorer (File Manager) v3, 0, 1, دانلود فایل منیجر, روت اکسپلورر, روت منیجر, فایل منیجر, فایل منیجر Root Explorer, فایل منیجر آندروید,
 



دانلود لانچر شگفت انگیز Action Launcher Pro v1.8.2
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:13
نویسنده :

لانچرگرافیک

دانلود لانچر شگفت انگیز Action Launcher Pro v1.8.2

این لانچر بسیار شبیه لانچر پیشفرض اندروید است و به شما کمک می کند به همه قسمت های گوشی دسترسی سریعی داشته باشید . یکی از ویژگی های این لانچر داشتن منو ی نرم افزار ساده است که لیستی از تمام نرم افزار ها ی شما را نمایش می دهد . برای دانلود وتصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Action Launcher Pro, Action Launcher Pro v1, 8, 2, Action Launcher Pro v1, 8, 2 apk, اندرویدکده, با لينک مستقيم, بازی اندروید, دانلود برنامه آندروید با لینک مستقیم, دانلود لانچر شگفت انگیز Action Launcher Pro v1, 8, 2, دانلود لانچر شگفت انگیز Action Launcher Pro v1, 8, 2 برای اندروید, نرم افزار اندروید,
 



ساعت : 11:12
نویسنده :

استراتژیاکشنبازیبازی HDبازی سه بعدیبازی های برترترسناکتیر اندازی

دانلود بازی اکشن و ماجرایی Call Of Mini: Sniper v1.21 به همراه دیتا

سری بازی های Call Of Mini در بین بازی های اندروید از محبوبیت خاصی برخوردار است . امروز قصد داریم نسخه جدیدی از این بازی یعنی Call Of Mini: Sniper را به شما معرفی نماییم .
در این بازی شما نقض یک تک تیر انداز را دارید که باید با ابزار و سلاح های مختلف به جنگ با مردگان متحرک یعنی زامبی ها برود .
شرکتی در حال آزمایش بر روی اسلحه ی خطرناک خود در کوه های اطراف شهر بود که بعد از تست کردن , این سلاح غیر قابل کنترل شد و انسان ها را به زامبی تبدیل کرد .
شما , کلانتر شهر Muerte Vista تنها امید مردم این شهر برای نجات یافتن می باشید .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Call Of Mini: Sniper download, Call Of Mini: Sniper v1, 21, Call Of Mini: Sniper v1, 21 apk + obb, دانلود بازی Call Of Mini, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی اکشن و ماجرایی Call Of Mini: Sniper v1, 21 به همراه دیتا, دانلود بازی دیتا دار,
 



ساعت : 11:11
نویسنده :

ارتباطیاینترنتینرم افزارنرم افزار های برتر

دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3.8.3

KakaoTalk: Free Calls & Text یک برنامه فوق العاده می باید که بیش از 90 میلیون کاربر را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ! این برنامه جایگزینی برای برنامه وایبر یا سایر برنامه های مشابه می باشد ! با استفاده از این برنامه می توانید به صورت کاملا رایگان و با کیفیت بالا با دوستان خود مکالمه گروهی تشکیل دهید یا برای آن ها پیام ارسال کنید ! همچنین برنامه قابلیت اشتراک گذاری اسناد و فایل های مختلف را دارد . از دیگر ویژگی های برنامه می توان به وجود شکلک های زیبا و جذاب اشاره نمود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: KakaoTalk: Free Calls & Text اندروید, KakaoTalk: Free Calls & Text برای اندروید, KakaoTalk: Free Calls & Text مخصوص اندروید, اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text دانلود, برنامه تماس و پیام رایگان در اندروید, برنامه دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3 اندروید, دانلود اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3, 8, 3 اندروید, دانلود برنامه تماس و پیام رایگان اندروید, مخصوص اندروید KakaoTalk: Free Calls & Text,
 



صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 50 صفحه بعد