پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی تست آی کیو (اندروید)
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:48
نویسنده : SOLTAN

 

whats_my_iq_android.jpg

 

یکی از معیارهای سنجش هوش افراد، بررسی IQ آنهاست. تست های مختلفی برای اندازه گیری میزان آی کیو وجود دارد. تست های متداول معمولا توسط پزشکان و روانشناسان با ابزارها و سوالات مخصوص انجام میشود.

 

اما در این مطلب یک بازی مخصوص اندروید را به شما معرفی میکنیم که علاوه بر سرگرمی میتواند با توجه به توانایی شما در حل مراحل، میزان IQ شما را هم اندازه گیری کند. این بازی که What's My IQ نام دارد بر روی موبایل های اندرویدی قابل اجرا میباشد.



البته نباید خیلی هم نتیجه ای که این بازی به شما اعلام میکند را جدی بگیرید! اگر واقعا میخواهید میزان IQ خود را بفهمید بهتر است به سراغ یک روانشناس بروید.

 

این بازی سرگرم کننده شامل 100 مرحله (تست) مختلف است.

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید...

 

 

 

بازی What's My IQ را دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 2.2 or later)

 

دانلود با حجم 20.1 مگابایت

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


:: برچسب‌ها: انلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی Android, دانلود بازی گوشی اندروید, دانلود بازی موبایل آندروید, دانلود بازی موبایل Android, دانلود بازی جدید اندروید, دانلود بازی جدید موبایل, بازی جدید Android, دانلود بازی تلفن همراه, دانلود بازی تست آی کیو موبایل, دانلود بازی تست هوش اندروید, دانلود بازی تست آی کیو موبایل, دانلود بازی تست هوش اندروید, دانلود بازی فکری آی کیو, دانلود نرم افزار تست آی کیو, روش اندازه گیری IQ, نرم افزار تست هوش, دانلود What is My IQ Android, ,



ساعت : 10:47
نویسنده : SOLTAN

1 (13).jpg

 

یک بازی اعتیاد آور و با مزه دیگر! در داستان این بازی شما در نقش یک میمون بازی گوش هستید و در جنگل زندگی میکنید؛ نقش شما این است که از یک طناب به طناب دیگر بپرید و موزها را بخورید ولی مراقب خطرها و دشمنان خود باشید. طراحی داستان بصورت کارتونی و بسیار بامزه است. با جمع آوری موز های بیشتر مراحل بیشتری را باز میکنید و در موقعیت های هیجان انگیز تر قرار میگیرید. همچنین حرکت های جدید تری برای میمون تعریف میشود که در طول بازی آنها را بکار میگیرید. در مسیر بازی همه چیز متغیر است. از جنس و نوع طناب ها گرفته تا ظاهر میمون و شیوه پریدنش. این بازی جالب را از دست ندهید.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید...

1 (14).jpg

1 (15).jpg

1 (7).jpg

 

 

دانلود: دانلود با حجم ۱۸٫۰۲ مگابایت
ورژن : برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر
رمز: www.androbaz.i




ساعت : 10:47
نویسنده : SOLTAN

fea-line-free-400x195.jpg

 

 

برنامه line یکی از معروف ترین مسنجرهای آندروید است که با عرضه هر نسخه به بازار بسرعت با آمار بالایی از بازدید کننده ها مواجه میشود. با استفاده از این ابزار به هر میزان که میخواهید تماس برقرار کنید و پیام بفرستید چراکه هیچ محدودیتی ندارید. برقراری تماس با بالاترین کیفیت و ارسال پیام با بالاترین سرعت صورت میگیرد. این برنامه صورتک ها و شکلک های مختص خود را دارد واز طراحی بسیار بامزه نیز برخوردار است. یکی دیگر از کاربرد های این برنامه ارسال فایلهای صوتی و تصویری با سرعت بالا است.تجربه یک ارتباط امن را در کنار دوستان تان با استفاده از line  داشته باشید.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید...

 

 

1303-239x400.jpg

 

2293-239x400.jpg3270-239x400.jpg

 

5203-239x400.jpg

 

 

دانلود: دانلود با حجم ۱۱٫۵۰ مگابایت
ورژن : برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر
رمز: www.androbaz.ir




بازی فوتبال آندروید TIPP-KICK Championship v1.2.0.1
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:46
نویسنده : SOLTAN

78739225121864200456.jpg

 

TIPP-KICK Championship بازی فوتبال آندروید میباشد که از گرافیک ۳ بعدی برخوردار است. در این بازی برای شکست دادن حریف خود باید تمام هوش و ذکاوت و تاکتیک خود را بکار برید. شما باید در پست های حمله، دفاع و دروازه بانی مهارت خود را محک بزنید. در این بازی باید در پست های مختلف قهرمان شوید. حالت دو نفره در این بازی وجود دارد. این بازی اندروید برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

 

دانلود گیم دیتا با حجم ۳۱٫۵۸ مگابایت

 

راهنما:

۱٫ فایل نصب بازی را نصب کنید
۲٫ فایل گیم دیتا را اکسترکت کرده و پوشه com.StarGush_Entertainment.TIPP_KICK_Championship را در مسیر /sdcard/Android/obb قرار دهید
۳٫ بازی را اجرا کنید

 

  1. دانلود : دانلود با حجم 45.53 مگابایت
  2. نیازمندیها : آندروید 2.3.3 یا بالاتر
  3. رمز : www.almasmobile.com



بررسی تخصصی ومقایسه iOS7 و Android
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:45
نویسنده : SOLTAN

 

 

 

 

  مقایسه ی ios 7 و Android

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن این مقایسه به ادامه ی مطلب بروید...

صفحه قفل

 

اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.

 

هر دو سیستم عامل در این قسمت کارآمد و خوب هستند اگرچه می‌توانستند بهتر از این‌ها عمل کنند.

 

 

صفحه اصلی

 

در صفحه اصلی iOS7 برای قرار گرفتن 24 آیکون در یک صفحه جا در نظر گرفته شده است اما در کمال تعجب در اندروید خالصی که در گوگل نکسوس 4 می‌بینیم تنها 20 آیکون می‌توانند قرار بگیرند با اینکه صفحه نمایش اندازه بزرگ‌تری دارد. اما این نمی‌تواند یک مشکل بزرگ باشد به خصوص که در هر دو سیستم عامل شما می‌توانید آیکون‌های خود را در فولدرهای جداگانه قرار دهید. آیکون‌ها در iOS7 بد نیستند اما خیلی حالت زنده‌ای ندارند اگرچه با تغییر ظاهری که اپل در شکل آیکون‌ها داده است تا حدودی این مشکل را برطرف کرده اما در اندروید آیکون‌ها روان‌تر هستند و ویجت‌ها یکی از چیزهایی در اندروید هستند که بسیار دوست داشتنی‌اند وiOS هنوز نتوانسته خود را با ویجت سازگار کند.

 

بنابراین شاید بتوان گفت که در اینجا اندروید عملکرد بهتری دارد.

 

 

 

 

Quick controls and notifications

 

سرانجام اپل تنظیماتی که کاربران بسیار به آن نیاز داشتند را در قسمتی به نام Control Center اضافه کرد. این قسمت تنها با کشیدن انگشت از سمت پایین صفحه نمایش به سمت بالا ظاهر می‌شود و در آن تنظیماتی مانند Wi-Fi، بلوتوث، پخش کننده موزیک، تنظیمات نور صفحه، دسترسی به چراغ قوه، ماشین حساب و ... وجود دارد. در اندروید این تنظیمات برای مدت‌ها است که وجود دارند و شما به این تنظیمات از قسمت‌های مختلفی از جمله ویجت‌ها دسترسی داشتید.

 

در مورد قسمت ناتیفیکیشن‌ها باید بگوییم که در iOS7 این قسمت بهبود زیادی پیدا کرده است در اینجا ابتدا شما مستقیما به رویدادها منتقل خواهید شد که برای افرادی که از تقویم گوشی زیاد استفاده می‌کنند بسیار مناسب است علاوه بر اینکه کاربران این اختیار را در قسمت تنظیمات مشخص کنند کدام ناتیفیکشن‌ها نمایش داده شوند. در اندروید این قسمت تا حدودی از اپل نا کارآمدتر است و می‌توان گفت اپل بعد از iOS7 بهتر عمل کرد.

 

 

 

 

 

صفحه کلید شماره گیر و دفترچه تلفن

 

به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.

 

 

 

 

پیامک‌ها و صفحه کلید

 

در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage  است که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید.

 

 

 

 

 

مولتی تسکینگ

 

این قسمت در هر دو گوشی کاملا شبیه یکدیگر است در iOS7 اپل ظاهر این قسمت را تغییر داده است و بسیار آن را شبیه به اندروید طراحی کرده است. تنها تفاوت در اینجا این است که در اندروید مولتی تسکینگ ظاهر عمودی دارد و در iOS7 حالت افقی دارد. در هردو سیستم عامل این قسمت بسیار کارآمد است.

 

 

 

 

 

ویژگی‌های قابل شخصی سازی

 

در قسمت والپیپرهای اندروید شما امکان استفاده از والپیپرهای زنده را دارید که به گوشی شما جذابیت زیادی را می‌بخشد این ویژگی پیش از این در iOS وجود نداشت اما با ارائه iOS7 ویژگی به نام dynamic wallpapersاضافه شده است که در اصل همان کار والپیپر زنده اندروید را انجام می‌دهد و از سنسورهای گوشی برای حرکت این عکس پس زمینه استفاده می‌کند.

 

 

 

 

مرورگر وب

 

در اندروید شما برای مرور اینترنت از Chrome استفاده خواهید کرد که سرعت بسیار خوبی را دارد و از چندین تب پشتیبانی می‌کند در iOS7 شما باید از سافاری به عنوان پیش‌فرض برای مرور اینترنت استفاده کنید و در اینجا ظاهر تغیراتی داشته است و از جمله این تغییرات در قسمت تب‌ها است که به صورت 3 بعدی شده‌اند و تعداد نامحدودی تب می‌توانید باز کنید.

 

ما بر اساس تجربه فکر می‌کنیم در این قسمت سافاری عملکرد بهتری را دارد.

 

 

 

 

دوربین و گالری عکس‌ها

 

ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.

 

در قسمت گالری نیز iOS7 عملکرد بهتری را نسبت به اندروید دارد و عکس‌ها را بر اساس منطقه‌ای که در آن عکس تهیه شده به خوبی هر چه تمام‌تر در یک دسته بزرگ به صورت عکس‌های بسیار کوچک قرار می‌دهد.

 

 

 

 

مولتی مدیا

 

در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.

 

اما در قسمت پخش موزیک هر دو سیستم عامل یکسان هستند و ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند اما درiOS7 شما یک ویژگی جدید را دارید که آن همان رادیوی آیتونز است با این رادیو شما دائما به صورت مجانی می‌توانید به موزیک‌هایی که پخش می‌شود گوش دهید.

 

بنابراین در قسمت پخش موزیک می‌توان گفت iOS7 عملکرد بهتری دارد.

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

همان‌طور که دیدید خیلی مشکل است که بگوییم کدام سیستم عامل بهتر است این درست مانند این است که بخواهیم بگوییم پرتقال میوه بهتری است یا موز! حقیقت این است که هر دو سیستم عامل به خوبی عمل می‌کنند. البته شاید در نسخه بعدی اندروید شاهد موارد جدیدی باشیم که در این نسخه کنونی وجود ندارند.

 

به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟

 

 




ساعت : 10:42
نویسنده : SOLTAN

 

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی ویرایش های مختلف بر روی تصاویر خود ایجاد کنید و یک برنامه گرافیکی کامل داشته باشید؟

پیش نیاز آندروید : ۲,۱ و بالاتر
Color Splash Effect Pro 1.4.8 نرم افزاری برای تغییرات گرافیکی بر روی عکس ها است به طوری که کل عکس با کیفیتی بالا به حالت های مختلف تبدیل میشود.رنگ یک چیز خاص است … چیزی است که می تواند عکس های خود را هنرمندانه و پر جنب و جوش کند. تصاویر سیاه و سفید و منحصر بفرد. پس این برنامه را دانلود کنید.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Color Splash Effect Pro 1.4.8:

37 اثر منحصر به فرد و خلاقانه
ذخیره فایل های چندگانه برای بعد از ویرایش
۴ برش مختلف: سخت , نرم  و مات و یا شفاف
صفحه نمایش کامل : مخفی کردن نوار ابزار ناخواسته
ویرایش رنگ عکس شما 

 

 

 

 

 لینک دانلود:http://dl.new4android.ir/new4/91.12/colorsplash_1.4.8%28www.new4download.ir%29.zip


 




ساعت : 10:41
نویسنده : SOLTAN

 

 

 

 آیا می خواهید با دانلود یک نرم افزار کاربردی جدید نقشه خطوط مترو شهر تهران را در اندروید و موبایل خود داشته باشید و از ویژگی های آن نهایت استفاده را ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
metro – tehran در این پست قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی و ضروری برای ساکنان شهر تهران و کسانی که قصد سفر به این شهر بزرگ را دارند داریم . مترو یک وسیله ی عمومی است که در سرعت بخشیدن به امور مردم بسیار تاثیر گذار بوده است .برای بهتر درک کردن مسیر های مترو تهران یک نقشه جامع و کامل از مترو تهران را با حجم بسیار کم آماده دانلود کرده ایم که آخرین تغییرات در مسیر ها و نام های ایستگاه ها در آن لحاظ شده است . پیشنهاد میکنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید.هم چنین می توانید نقشه تهران
را از وبلاگ سرزمین اندروید دانلود کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 


 

دانلود با لینک
مستقیم




ساعت : 10:40
نویسنده : SOLTAN

chrome-beta.jpg

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی وبگردی خود را در اندروید متحول کنید و نرم افزار گوگل کروم را به اندروید خود بیاورید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر
Chrome 27.0.1453.90 این برنامه آخرین نسخه مرورگر پر آوازه ی گوگل کروم برای آندروید می باشد. امنیت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه های شناخته شده و تایید شده است. با داشتن این مرورگر اینترنت شما به راحتی و با حداکثر سرعت میتوانید در دنیای اینترنت گشت بزنید.این نرم افزار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را متفاوت تر تجربه کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 دانلود گوگل کروم ورژن جدید نرم افزار

 

 

گوگل کروم

 

دانلود نرم افزار

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۶ مگابایت


:: برچسب‌ها: دانلود رایگان کروم برای اندروید, دانلود نرم افزار اینترنت, دانلود نرم افزار مرورگر, دانلود نرم افزار کاربردی, دانلود نرم افزار گوگل کروم, دانلود گوگل کروم, دانلود گوگل کروم 2013 نسخه اندروید, سیستم عامل اندروید, مرورگر وب ایترنتی, نرم افزار اینترنت, وبگردی, وبگردی در اندروید, ورژن جدید گوگل کروم, گوگل کروم برای موبایل, ,



ساعت : 10:40
نویسنده : SOLTAN

 

 

اینبار برای شما کاربران گرامی نقش تهران بزرگ با تمام جزئیات آن را برای آندروید آماده دانلود کرده ایم . این نقشه شامل تمام راه های و مسیر های اصلی و فرعی , کوچه ها و تمام خیابان ها میباشد. با استفاده از این برنامه بدون نیاز اینترنت میتوانید با استفاده از جی پی اس گوشی تمام مسیر ها را شناسایی کنید.

تهران پایتخت کشور ایران و بزرگ ترین شهر آن به حساب می آید لازم است بدانید این شهر بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا میباشد.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 

 


 

دانلود با لینک
مستقیم




ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:39
نویسنده : SOLTAN

opera-full-browser-android.jpg

 پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Opera Mobile web browser 7.7 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت در زمین. اپرا مینی داده ها را تا ۹۰ درصد می تواند فشرده سازی کند و بدین ترتیب بهترین انتخاب برای سریع بودن در اینترنت است.
 ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7:
- اپرا موبایل  یک رابط امکانات کامل است که به شما اجازه می دهد در دنیای اینترنت  به گشت و گذار بپردازید.
-  شما می توانید  صفحة های نت را با سرعت  بیشتر از کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید.
- با پشتیبانی از توییتر و فیس بوک ساخته شده است
- اندازه صفحه مرورگر را میتوانید خودتان انتخاب کنید، این نرم افزار بهترین حالت نمایش در صفحات وب مورد علاقه را همیشه به شما می دهد.
تغییرات اخیر:
این آخرین نسخه از اپرا موبایل شامل رفع انواع مختلفی از اشکال ها، همراه با ثبات و بهبود عملکرد است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

مرورگر اپرا Opera Mobile web browser 7.7

 

نرم افزار مرورگر اپرا Opera  web browser 7.7

 

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۲ مگابایت

 


:: برچسب‌ها: برچسب ها:اپرا مینی, دانلود opera جدید, دانلود اپرا مینی برای اندروید, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار اپرا, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار مرورگر, دانلود نرم افزار موبایل, نرم افزار 92, نرم افزار مرورگر وب اپرا 2013, ورژن آخر opera برای اندروید, پر سرعت ترین مرورگر اینترنت, ,



دانلود نرم افزار یو سی بروزر UC Browser 8.6.1
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:38
نویسنده : SOLTAN

نرم افزاریو سی بروزر

UC Browser تجربه مروری امن,پر سرعت را برای شما در اندروید فراهم می سازد.این برنامه کاملا رایگان است. پیکربندی سازگار نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی و با شیوه های مختلف به اینترنت متصل بشوید.یو سی بروزر با فشرده سازی سازی داده می تواند سرعت بارگذاری صفخات را بسیار بالا ببرد.در مورد محبوبیت این نرم افزار همین بس که این نرم افزار هم اکنون توسط ۴۰۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان استفاده می شود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

UC Browser for Android 8.6.1

 

نرم افزار مرورگر UC Browser for Android 8.6.1

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۵ مگابایت


:: برچسب‌ها: برنامه یو سی بروزر اندروید, بهترین مرورگر اینترنت, دانلود رایگان UC Browser, دانلود مرورگر وب, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار UC Browser, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود ورژن جدید UC Browser, دانلود یوسی بروزر, محبوب ترین نرم افزار اندروید, مرورگر اینترنت, مرورگر وب برای اینترنت, ,



ساعت : 10:37
نویسنده : SOLTAN

skype-free-im-video-calls.jpg

 

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Skype – free IM یک نرم افزار مسنجر قدرتمند و بسیار امن برای اندروید میباشد که به وسیله ی آن علاوه بر چت متنی قادر خواهید بود به چت تصویری نیز با دوستان خود در فضای اینترنت بپردازید.این نرم افزار را برای موبایل و تبتل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.
ویژگی های Skype – free IM & video calls 3.2.0.6673:
- IMS اسکایپ به اسکایپ ، تماس های ویدئویی و صوتی رایگان
- برقراری تماس کم هزینه و ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه یا خطوط تلفن ثابت از گوشی های هوشمند Android
- ارسال تصاویر، فیلم ها و فایل ها به هر یک از مخاطبین خود
- لذت بردن از صدای با کیفیت بالا
- بحث چهره به چهره با پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

دانلود مسنجر اسکایپ Skype - free IM & video calls

 

دانلود رایگان اسکایپ

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱۲ مگابایت


:: برچسب‌ها: برچسب ها:دانلود اسکایپ 2013, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار اسکایپ, دانلود نرم افزار مسنجر, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود نرم افزار چت, نرم افزار اسکایپ مسنجر, نرم افزار چت کردن در اندروید, چت با دختر ها, چت تصویری, چت و گفت و گو, چت کردن با دختر ها 2013, گوشی های هوشمند اندروید, [ شنبه 22 تی,



ساعت : 10:37
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار ایرانی تایم تولز

پیش نیاز : اندروید ۲ و بالاتر

نرم افزار تایم تولز از جمله نرم افزار های فارسی ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی است که امکانات بسیار مناسبی را در خود گنجانده است.این نرم افزار را می توانید برای تبلت و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

مشخصات نسخه جدید ۰٫۸٫۰ به شرح زیر میباشد:
ایجاد محیطی  گرافیکی و اینترکتیو (اضافه شدن انیمیشن به واکنش ها)
حل مشکل ناخوانا بودن نوشته صفحات در رزولوش نهای مختلف صحفه.
ایجاد سه ویجت متفاوت
اضافه کردن نمایشگر درجه قطب نما برای اندازه گیری های دقیق جهت های چهارگانه وت قبله.
هماهنگی کامل با خانواده اندروید ۴
هماهنگی با گوشی های HD.
حفظ حجم کم نرم افزار با وجود بالا رفتن گرافیک آن

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

نرم افزار ایرانی تایم تولز  فارسی

 

 

 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲ مگابایت


:: برچسب‌ها: رنامه فارسی تایم تولز, تبلت اندروید, تبلت جدید اندروید, دانلود soft جدید 2013, دانلود time tools اندروید, دانلود برنامه قبله نما, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار ایرانی, دانلود نرم افزار تبلت, دانلود نرم افزار فارسی, دانلود نرم افزار موبایل, ددانلود نرم افزار 2013, نرم افزار تایم تولز, نرم افزار قطب نما, ,



دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:36
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v18.0 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده ای می باشد که در سیستم های کامپیوتری نیز جایگاه ویژای بین مرورگر های اینترنتی دارد زیرا میتوان گفت امن ترین و هوشمند ترین مرورگر موزیلا میباشد که اکثر کاربران به علت دقیق بودن آن و دسترسی سریع به هنگام نیاز از این مرورگر استفاده می کند. طبق آخرین نظر سنجی بین کاربران گوشی های آندروید نیز بهترین مرورگر موزیلا انتخاب شده است. شما می توانید با نصب آن صفحات و سایت های مورد علاقه خود را در اولویت قرار دهید تا در هنگام نیاز در کمترین زمان ممکن و با سرعت عالی به ان صفحات دست پیدا کنید.بار گذاری سریع و شفاف صفحات نیز از دیگر ویژگی های این مرورگر میباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

 

دانلود فایرفاکس اندروید

دانلود رایگان نرم افزار فایرفاکس

حجم: ۱۹ مگابایت


:: برچسب‌ها: :دانلود آخرین نسخه Mozilla Firefox Web Browser برای آندروید, دانلود برنامه, دانلود برنامه جدید, دانلود بهترین مرورگر اینترنت برای آندروید, دانلود رایگان, دانلود رایگان فایرفاکس برای اندروید, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود فایرفاکس برای آندروید, دانلود موزیلا برای آندروید, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار جدید اندروید, دانلود نرم افزار موبایل, دانلودMozilla Firefox آندروید, سیستم عامل اندروید, فایرفاکس نسخه موبایل, مرجع نرم افزار های آندروید, نرم افزار تبلت اندروید, وبگردی در اندروید, ,



ساعت : 10:35
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار پی دی اف ریدر

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و جدید برای سیستم عامل اندروید خود فایل های متنی pdf را در تبلت و موبایل اندرویدی خود اجرا کنید و از ابزار های مدیریتی آن بهره کامل را ببرید؟
ezPDF Reader Multimedia PDF یکی از بهترین نرم افزار های محبوب برای اجرای فایل های پی دی اف میباشد که از ویژگی های بسیار مناسب و ابزار های مدیریتی عالی بهره می برد.

ویژگی های نرم افزار پی دی اف ریدر ezPDF Reader Multimedia PDF
پشتیبانی از فرمت EPUB
قادر به تغییر اندازه فونت و رنگ (متن و پس زمینه)
تصویر بند انگشتی مشاهده تصویر
جستجو (دارای موتور جست و جو کلمه ای و متنی)
زوم خودکار مناسب برای مقاله های چند ستون یا از بین بردن حاشیه سفید
چرخش صفحه
اسکرول قفل / باز کردن
قادر به انتخاب یک متن در PDF، صرفه جویی به کلیپ بورد، جستجو در وب، به اشتراک گذاری با دیگر برنامه ها
پشتیبانی از لینک ها

برایدانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

ezPDF Reader Multimedia PDF

 

 

نرم افزار pdf

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۶ مگابایت


:: برچسب‌ها: pdf reader جدید اندروید, اجرای فایل های متنی, اسناد متنی, اسناد متنی اندرویدی, اندرویدیها, برنامه پخش فایل های pdf, بهترین نرم افزار pdf, دانلود برنامه های pdf, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار PDF, دانلود نرم افزار Pdf برای آندروید, دانلود نرم افزار pdf برای اندروید, دانلود نرم افزار pdf ریدر, دانلود نرم افزار پی دی اف, مشاهده فایل های پی دی اف, نرم افزار اجرا pdf, نرم افزار باز کرن PDF, ,



دانلود نرم افزار آفیس Quick Office v4.0.120
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:32
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار اندروید آفیس

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خو بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کند.

 

در اینجا برخی از امور را کا قادر به انجام آن ها هستید را آورده ایم :
—————
- ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های آفیس مایکروسافت ® (’۹۷ – ’۲۰۱۰ )
- دسترسی و به اشتراک گذاری فایل از طریق گوگل درایو
- ویرایش و بررسی املا اسناد در
- به روز رسانی فرمول در صفحات گسترده
- ویرایش  با ارائه گوشی های هوشمند خود
- اضافه کردن یادداشت و علامت گذاری فایل های PDF
- دسترسی به Dropbox ، Evernote، Egnyte و

برای دانلود به ادامه ی مطلب بوید...

SugarSync

 

افیس اندروید Quick Office v4.0.120

 

برنامه اندروید Quick Office v4.0.120

 

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۵ مگابایت


:: برچسب‌ها: :اندرویدیها, برنامه اندروید نوشته ها, برنامه بازی کردن متن ها, دانلود برنامه ادیتور متن, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار موبایل, مدیترین فایل های تکست, نرم افزار تکست ها, نرم افزار یادداشت برداری, ,



ساعت : 10:31
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار متنی Jota Text Editor 0.2.29

پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
Jota Text Editor 0.2.29 نرم افزاری کاربردی و پیشرفته باری ویرایش و یادداشت انواع متن های بلند و کوتاه است. توابع این برنامه بیش از ۱ میلیون کاراکتر را میتواند پیشتیبانی ک.ند همچنین جست و جوی متن مورد نظر و جایگزینی متنی به جای آن از قابلیت ها آن میباشد در واقع نرم افزار آماده شده تمام نیاز های متنی شما را برای انواع یادداشت هایتان فراهم ساخته است.

ویژگی ها :

- پشتیبانی از کلید میانبر با کلید ALT / CTRL.
- دارای انواع رنگ ها.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...
- کلید میانبر با قابلیت برنامه ریزی و…

 

 

 Jota Text Editor 0.2.29

 

نرم افزار اندروید متن

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱ مگابایت


:: برچسب‌ها: اندرویدیها, برنامه اندروید نوشته ها, برنامه بازی کردن متن ها, دانلود برنامه ادیتور متن, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار موبایل, مدیترین فایل های تکست, نرم افزار تکست ها, نرم افزار یادداشت برداری, ,



دانلود نرم افزار فاصله یاب ۲۰۱۳ Smart Measure
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
ساعت : 10:29
نویسنده : SOLTAN

smart-measure.jpg

 

پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Smart Measure 1.5.1 این نرم افزار از جالب ترین و مفید ترین نرم افزار های اندروید که است که به طور رایگان می توانید دانلود کنید.این نرم افزاری  فاصله یاب (مسافت سنج) اندازه گیری فاصله، ارتفاع، عرض و مساحت یک هدف با گوشی با استفاده از مثلثات انجام می دهد.

طریقه استفاده ساده است: فقط ایستادن و فشردن دکمه شاتر است.

ویژگی های نرم افزار فاصله یاب Smart Measure 2013:
- محاسبه عرض و مساحت
- حالت پرتره
- زوم دوربین
- افق مجازی
- پشتیبانی از ۱۲ زبان.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

مقدار مسافت طی شده Smart Measure 1.5.1

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱ مگابایت



 


:: برچسب‌ها: ا:اندازه گیری فاصله با دوربین گوشی های اندروید, اندرویدها, برنامه مسافت یاب در موبایل, برنامه کاربردی مساحت یاب, دانلود آخرین نسخه اسمارت, دانلود رایگان, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود نرم افزار کاربردی, دانلود نرم افزار کاربردی آندروید, محسابه ارتفاع ساختمان با اندروید, محسابه عرض ساختمان با موبایل, نرم افزار تعیین فاصله با اندروید, نرم افزار سنجش فاصله, ورژن جدید نرم افزار اسمارت میوژر, پیدا کردن فاصله, ,



ساعت : 10:28
نویسنده : SOLTAN

 

نرم افزار عکسبرداری

 

با این نرم افزار ۲۰۱۳ می توانید عکس های پانومارا و ۳۶۰ در اندروید خود تهیه کنید و لذت ببرید. پس از بیش از یک سال تحقیق و توسعه، ما شما به معرفی بهترین عکس پانوراما را با نام Panorama Camera 360 دعوت میکنیم.
توجه داشته باشید. به منظور رسیدن به بهترین اثر عکس پانوراما، مطمئن شوید که به اندازه کافی روشن و نور در هنگام عکسبرداری رسیده اید.عکس به درستی نمایش داده نمی شود اگر نور به اندازه کافی روشن نباشد.
به طور ساده پانوراما یک نوع افکت و ویرایش عکس میباشد که میتوانید عکس ها را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در حالت زوم کات کنید و از دیگر ویژگی های این برنامه برخوردار باشید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

Panorama Camera 360_1

نرم افزار 2013

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱۱٫۱۹ مگابایت


:: برچسب‌ها: :برنامه رایگاه عکس, بهترین نرم افزار تصویر های پانومارا, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار جدید, دانلود نرم افزار عکس برداری, عکس برداری حرفه ای, عکس برداری پانومارا, عکس های 360 درجه, نرم افزار های 2013, نرم افزار های کاربردی عکس, نرم افزار ویرایش عکس, پانومارا 360 درجه ای, پانومارا برای موبایل, ,



ساعت : 10:28
نویسنده : SOLTAN

نرم افزار بابیلون

 

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را ببه فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون ۲۰۱۳ است که با پشتیبانی از ۷۵ زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از ۱۶۰۰ فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

بابیلون موبایل

 

 

Babylon 2013

 

 

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱ مگابایت


:: برچسب‌ها: برنامه بابیلون برای موبایل, ترجمه آنلاین در اندروید, دانلود آخرین ورژن Babylon, دانلود بابیلون 2013, دانلود بابیلون برای اندروید, دانلود بابیون برای موبایل, دانلود برنامه, دانلود برنامه دیکشنری, دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار 2013, دانلود نرم افزار بابیلون, دانلود نرم افزار دیکشنری, دانلود نرم افزار دیکشنری اندروید, دانلود نرم افزار مترجم, دانلود نرم افزار موبایل, دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید, دیکشنری فارسی به انگلیسی, مترجم متون برای موبایل, ,



صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 50 صفحه بعد