پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
Yahoo Tiny
نوشته شده در 7 فروردين 1392
ساعت : 12:58
نویسنده : SOLTAN
نرم افزار Yahoo Tiny برای چت با موبایل را برایتان آماده کردم که با استفاده از GPRS می توانید به YAHOO ID خود وصل شده و با دوستان خود به صحبت بپردازید ..
این نرم افزار با فرمت جاوا و بر روی تمامی گوشی ها قابل نصب و اجرا می باشد .

بفرمایید دانلود کنید




Format_SD_Memory_Card
نوشته شده در 7 فروردين 1392
ساعت : 12:58
نویسنده : SOLTAN
با گسترش قابلیت گوشی های موبایل نیاز به پیشرفت مموری کارت ها هم احساس شد. نسل جدید کارت های مموری با قابلیت استفاده در تلفن همراه با نام SD تولید شد. این نوع حافظه ها دارای سرعت بالاتر و حجم بیشتر هستند. نرم افزاری که هم اکنون معرفی و عرضه می کنم ابزار مناسبی برای فرمت متناسب این نوع از کارت حافظه است.

از اینجا دانلود کنید




فلش n70
نوشته شده در 7 فروردين 1392
ساعت : 12:58
نویسنده : SOLTAN
با عرض سلام به تمام دوستان گلم اگر گوشی n70 دارید میتونید بااین برنامه فلش اون رو روشن کنید ودر مواقع ضروری استفاده کنید بعد از نصب برنامه برای فعال کردن فلش عدد ۱۵۰۰۰۱ راوارد نماییدودوبار ok رابزنید و برای خاموش کردن از برنامه خارج شوید ودوباره برنامه رافعال کنید وعدد۱۵۰۰۰راوارد کنید تا فلش خاموش شود این برنامه تست شده و۱۰۰درصد کار میکنه

   دانلود                                   




آهنگ چشمهای وحشی از تتلو
نوشته شده در 6 فروردين 1392
ساعت : 16:34
نویسنده : SOLTAN
آهنگ بسیار زیبا و فوق العاده چشم های وحشی از امیرتتلو





ساعت : 16:34
نویسنده : SOLTAN





آهنگ سریال فرار از زندان
نوشته شده در 6 فروردين 1392
ساعت : 16:34
نویسنده : SOLTAN





ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
هفت سین ها کم کم از درون خانه ها به خیابان ها ویدان ها می آیند والبته بزرگتروبزرگترهم می شوند.پیش از این ها راه اندازی بساط هفت سین درون خانه ها بود.بعد هفت سین های آماده را مردم از بساطی های خیابان به درون منزل می آورعکس

دندوحالاهفت سین در بیرون ودر منظر عموم به وسعت یک میدان چیده می شود.دراین عکس که دراولین روزهای آغاز سال ۱۳۹۲ از میدان شهید بروجردی شهرری گرفته ام .هفت سینی به وسعت یک میدان را می بیند.این تغییرات را باید ازمنظر جامعه شناسی وارتباطات بررسی کرد.




نوروزتان مبارک!
نوشته شده در 4 فروردين 1392
ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
عکس

یامقلب القلوب والابصار

یامدبراللیل والنهار

یامحول الحول والحوال

حول حالنا الی احسن الحال

Reformer  of  hearts  and  minds

Director  of  day  and  night

Transformer  of  conditions

Change  of  the  best  in accordance  with  your  will

 




ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN

نشست علمي استادان ودانشجويان دانشگاه سوره  درشبكه دو سيما(برنامه پندار)

 

نقدعملكرد سازمان صدا وسيما وشبكه هاي فارسي زبان ماهواره اي

20 اسفند1391يك شنبه ساعت 30/12

ميدان فلسطين جنب كلانتري

سالن فرهنگ وارتباطات-پژوهشكده امام باقر(ع)

دانشجويان علاقمند براي حضور در اين نشست تلويزيوني  وثبت نام بادانشكده فرهنگ وارتباطات تماس حاصل نمايند

88930547

 




بازباران باترانه
نوشته شده در 4 فروردين 1392
ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
این هم شعرکامل وبدون سانسوربازباران با ترانه:

باز باران با ترانه
با گوهر های فراوان
می خورد بر بام خانه
من به پشت شیشه تنها ایستاده 
در گذرها رودها راه اوفتاده
شاد و خرم

 




ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
عبدالرضا شهبازی شاعر نام آشنای لرستان چهارمین شمارهفصل‌نامه ادبي درگاه / بهار92  را با آثاري از شاعران و نويسندگان معاصر و پرونده‌اي براي سيدمرتضي جزايري داستان نويس لُرستاني به زودي منتشر مي‌کند.





ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
همایش ملی رسانه ها ومسائل اجتماعی ایران با همکاری دانشگاه سوره ودانشگاه اصفهان ٬دوشنبه ۷اسفندماه جاری دردانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه اصفهان برگزارشد.

دراین همایش ازبین بیش از یکصدمقاله ارسالی ۷۱ مقاله  در۱۱بخش پذیرفته شد.رسانه واعتماداجتماعی٬رسانه ومسئولیت اجتماعی٬رسانه ومهارت های تبلیغ دینی٬رسانه ومهارت های حل مسئله ورسانه وسازمان های مردم نهاد ازجمله بخش های این همایش بود.

دکتر حمیدعبداللهیان٬دکترمهدی محسنیان راد٬دکترسعیده گروسی٬دکتراحسان آقابابایی٬دکترحسین ذوالقدر٬ذبیح الله صدفی ودکترمنصورحقیقیان بترتیب مقاله های خودرا باعناوین:رابطه بین استفاده ازفیس بوک وسرمایه اجتماعی٬سه نسل شبکه اجتماعی درکشورهای غیرپیشرفته:موردایران٬رسانه وبازنمایی سبک عبورومروردرایران٬برساخت روایی مصرف کنندگان سریال"آشنایی بامادر"براساس مدیریت بدن٬آسیب شناسی سریال های شبکه های ماهواره ای برنگرش مخاطب ایرانی٬تبیین سبک فراغتی رسانه محورجوانان(تحلیل مسیرعوامل موثربرگرایش جوانان به پرسه زنی درشبکه های اینترنتی وماهواره ای)٬نقش رسانه ها درآموزش مهارت های زندگی به نوجوانان.

استقبال گسترده دانشجویان وحضور آنان تا پایان همایش قابل توجه بود.دراین همایش من درمیز دوم عضو هیات رئیسه بودم وبه دعوت دبیر علمی همایش دکترعلی ربانی ٬درمیزگرد پرسش وپاسخ که با حضور اساتیدربانی٬محسنیان راد٬عبداللهیان٬پورمحمدی(قائم مقام وزیرارشاد)٬حقیقیان وذوالقدرتشکیل شدبه پرسش های حضارپاسخ دادیم.

درپایان همایش هم عکسی به یادگارگرفتیم.

عكس




ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
رسانه ها واقعیت ها را تحریف می کنند.ذهن مخاطبان را از واقعیت عینی دورمی کنند.پس سه واقعیت درجهان فهم ودرک رویدادها داریم:عینی٬ذهنی ورسانه ای.

یک عکاس آمریکایی به تهران می آید وبا دوربینش از واقعیت های جاری درایران عکس می گیرد.کامنت های آمریکایی ها را ببینید تا به تحریف های رسانه های آمریکا بیشتر پی ببرید.اینجا...

Inline image 13




غزل انتظار
نوشته شده در 4 فروردين 1392
ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
بیابیا که فدای توجان جان گردم

فرازبرج یقین ٬عاری ازگمان گردم

بخواه تازلباس خودی برون آیم

بگوچگونه شوم تا من آنچنان گردم

مرادوصل غریبان به یمن دولت تست

به یمن دولت جاوید٬جاودان گردم

 

غبارآینه دل به اشک می شویم

که باتویکدل ویک روی ویکزبان گردم

صدای پای ترا گربه گوش جان شنوم

به جستجو پی هرسایه ای دوان گردم

حدیث زندگی اززنده شهیدان پرس

فدای آن همه لطف وصفایشان گردم

اگرچه شاخه حشکم فتاده٬بی بروبار

"امید"آنکه زابرکرم جوان گردم

این شعررا سال ۱۳۶۲ سروده ام.تحت تاثیرمطالعه کتاب تاریخ بیهقی .درروزگار عزت وشرافت هموطنان با ایمانم  دربرابر تهاجم نظامی دولت بعثی عراق ودرستایش همه عاشقان واقعی این مرزوبوم....(امید مسعودی)

 




ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
برخلاف اظهارنظر  دوست نازنینم دکتر یونس شکرخواه در دوچرخه (ضمیمه روزپنج شنبه ۲۶بهمن ماه جاری )که فرموده اند:"متاسفانه دردانشکده های ارتباطات وروزنامه نگاری کشور٬روزنامه نگاری آنلاین تدریس نمی شودفقط دفتر مطالعات  وبرنامه ریزی رسانه ها ٬یک درس دوواحدی دراین زمینه دارد.".باید گفت درس روزنامه نگاری الکترونی دوواحدی است وجزو دروس تخصصی روزنامه نگاری است وقطعا در دانشکده های ذیربط تدریس می شود.من این درس را  طی ترم های اخیر دردانشگاه علامه طباطبایی ودانشگاه سوره تدریس می کنم.

 مزید اطلاع بیشتر در سرفصل این درس آمده است:"خبرنویسی وگزارش نویسی پیشرفته:دراین بخش ازواحد روزنامه نگاری الکترونی مهارت های مرتبط با خبر نویسی وگزارش نویسی پیشرفته آموزش داده می شودودانشجویان راههای نوشتن برای مخاطبان  محیط های آنلاین را فرا می گیرند."




ساعت : 21:39
نویسنده : SOLTAN
رسانه های جدیدتعاملی یا رسانه های جدید جدید٬فضاهای تازه ای را برای ارتقاء گیرندگان به سطح فرستندگان بوجودآورده اند.پس از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ورسانه های تعاملی دیگرمانند:یوتیوپ٬تیوتر و...اکنون نوبت به رسانه هایی چون "پینترست "رسیده است.رسانه ای برای الصاق کردن عکس ومطلب برروی یک تابلو برای استفاده دیگر اعضا!

اما پینترست چیست؟

پینترست (pinterest.com)خود را یک «پین‌بورد مجازی» می‌داند و این تعریف برخلاف بیشتر توصیف‌هایی که سایت‌ها از خود ارایه می‌دهند، کاملا بجا و مناسب است. این سایت مانند یک بولتن‌بورد دبیرستان، تخته‌ای از تصاویری است که شما می‌توانید از سایت‌های دیگری که از آنها دیدن می‌کنید، سنجاق یا پین کنید.

در واقع می‌توان گفت  این سایت آمیزه‌ای است از  مجموعه تصاویر و عکس‌های بریده شده از کتاب‌های مختلف، دفتر خاطرات روزانه و چیزهایی که در ته کیفتان قرار دارد و می‌توان گفت مانند روی درب یخچال است که در برخی خانه‌ها مملو از عکس‌های مورد علاقه اعضای آن خانه است.

سنجاق کردن یا پینینگ ساده است. یک بوکمارکلت وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن هر تصویری را در سایتی که در آن هستید، بگیرید. تصویر را انتخاب کنید، رده‌ای را که می‌خواهید تصویر در آن قرار بگیرد، انتخاب کنید و به همین سادگی آن را پین می‌کنید.

چگونه یک دسته تصویر از سایت‌های دیگر در یک شبکه اجتماعی گذاشته می‌شود؟

افراد زیادی در کنار شما وجود دارند که به برداشتن یا پین کردن عکس‌ها می‌پردازند. شما می‌توانید هر بار که به این سایت می‌روید، همانند فیس‌بوک، آنها و پین‌های اخیرشان را از میان مجموعه‌ای از تصاویر دنبال کنید و حتی برای آنها نظرهایی مانند «من این کفش‌ها را خیلی دوست دارم» و «من این کیک را می‌خورم» بگذارید.ادامه مطلب...

 

 

 

 

 




گروه فیلمسازی ستارگان
نوشته شده در 22 اسفند 1391
ساعت : 19:26
نویسنده : SOLTAN

گروه ستارگان با تجربه ای بیش از چند دهه در امر فیلمسازی در زمینه های مستند ، آموزشی ، داستانی ، اجتماعی ، کمدی و ... فعالیت خود رو شروع کرد

این گروه با بهره گیری از متخصصان و روانشناسان با تجربه در امر فیلمسازی سبک جدیدی از فیلمسازی را شکوفا نمود

از همه سازمان ها و همه عزیزانی که تمایل به تصویر کشیدن فعالیت های خود را دارند ، دعوت به عمل می آید

یافتن راه حل ساده نیازمند تلاش بسیار است پس با سپردن کارها به افراد با تجربه ، راه صدساله را یک شبه بپیمایید

مدیر گروه : محسن کرمی

email: filmsazi@ymail.com




ساعت : 17:44
نویسنده : SOLTAN
معرفی بازی:

تراوین یک بازی تحت وب می باشد که در آن شما با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین (بدون نیاز به اینترنت پرسرعت) بازی می کنید و کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع می نمايید..

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

بازی انلاین travian




Kaspersky.2010.Trial.Resetter.2.3.0.0
نوشته شده در 21 اسفند 1391
ساعت : 17:44
نویسنده : SOLTAN
خب دوستان

حالا كه بعضي از دوستان مي خان بدونن اين تريال ريست چيه لازم دونستم يه توضيحي در مورد اين نرم افزار و نحوه ريست كردن كاسپر بدم:

خب اين برنامه كارش اينه كه شما بتونين باهاش هميشه از كاسپراسكاي استفاده كنين بدين صورت كه شما وقتي قسمت تريال 30 روزه نرم افزار رو فعال كرده و ازش استفاده كردين بعد از 30 روز مي تونين با اين برنامه باز هم براي 30 روز ديگه فعالش كنين و بدين ترتيب تا ابد ازش استفاده كنين بدون اينكه مشكل خاصي داشته باشين حتي مي تونين همه آپدت هاي كاسپر رو هم اينطوري هميشه داشته باشين.

نحوه استفاده و دانلود: در ادامه مطلب

Kaspersky.2010.Trial.Resetter.2.3.0.0




تقویم شمسی SunCalender 6
نوشته شده در 21 اسفند 1391
ساعت : 17:44
نویسنده : SOLTAN

suncalender 6


حتما می دانید که تقویم موجود در ویندوز میلادی است و با توجه به این که تاریخ کشور ایران به اساس تقویم شمسی می باشد بنابراین عملا تقویم ویندوز اصلا برای کاربران ایرانی و کشورهای با تقویم شمسی کارآمد نیست. برای رفع این کمبود ویندوز شرکت های بسیاری تقویم های شمسی قابل نصب برروی ویندوز را ارائه داده اند. یکی از کاملترین و با امکانات ترین تقویم های شمسی نرم افزار Sun Calendar می باشد. این تقویم علاوه بر نمایش تاریخ به صورت شمسی قادر است تا کلی رخدادهای ملی و مذهبی ایران را نیز به شما یادآوری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا در میان بانک رخدادهای نرم افزار جستجو کنید. در این نرم افزار شما حتی می توانید رخداد جدید نیز اضافه کنید و تقویم خود را هرچه کاملتر کنید.

ویژگی های کلیدی تقویم شمسی Sun Cleander ۶ :

- دارای سیستم یادآوری اعمال روزانه،ماهانه و زماندار که وظایف تعیین شده توسط شما را سروقت به شما یادآوری می کند
- بانک کامل رخدادهای ملی، مذهبی، جهانی و سینمایی با توضیحات کامل هر رویداد
- سیستم نمایش ابیات شعری در هنگام راه اندازی ویندوز
- نمایش روزهای تعطیل
- امکان افزودن رخداد جدید
- امکان ایجاد کتاب خانه ی شخصی و اشتراک کتابخانه
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و ۷
- نمایش اوقات شرعی
- مبدل تاریخ
نمایش تاریخ های جهانی
- نمایش تاریخ کسوف و خسوف ها
- و ...




صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 50 صفحه بعد