پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

FlowBubbles Screensaver اسکرین سیوری بسیار زیبا و دیدنی است که در قالب حبابهایی شناور تصاویر مورد نظرتان را نمایش می دهد. از ویژگیهای این اسکرین سیور این است که در زمان برخورد حبابها به هم نتی از موسیقی به صدا در میاد که در حالت کلی موسیقی آرامش بخش و زیبایی خلق می شود. این اسکرین سیور توانست چندین جایزه رسمی از مراکز و سایتهای معتبر کسب کند.

 

 

خصوصیات برنامه:
- برخورداری از حبابهای شفاف سه بعدی. ضمناً می توانید ظاهر حبابها رو تغییر دهید و آنرا به شکلهای قلب، صابونی و قاب شیشه ای انتخاب کنید.
- شما قادرید تصویر پس زمینه آنرا تغییر دهید و تصویر بک گراندتان را در آن تعریف کنید
- محیطی کاملاً کاربر پسند
- طراحی استایل سه بعدی برای حبابها
- استفاده از ماسک برای تصاویر داخل حبابها
- توانایی تغییر اندازه شعاع حبابها
- توانایی ایجاد یا حذف سایه حبابها
- قابلیت حذف صدا

 




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

شاید شما نیز یکی از کاربران اینترنت باشید که از خطوط ADSL استفاده می کنید و مانند بسیاری دیگر ازکاربران دارای ADSL همواره در حال دانلود فایل های مختلف از اینترنت می باشد. مسلما شما نیز به این مشکل برخورد کرده اید که پس از دانلود یک فایل و اتمام عملیات دانلود سیستم شما مدتی را بیکار و بلا استفاده روشن مانده و بدون هیچ استفاده مفیدی روشن است. برای رفع چنین مشکلی نیاز زمان بندی برای خاموش نمودن سیستم می باشد. ممکن است برای دانلود یک فایل با حجم بالا مدت زمان زیادی را صرف کنید و پایان عملیات دانلود در زمانی باشد که شما به سیستم خود دسترسی ندارید . به منظور زمان بندی برای خاموش کردن سیستم نرم افزارها و برنامه های متعددی ساخته شده که کاربران به کمک آن ها می توانند برای خاموش نمودن سیستم خود برنامه ریزی و زمان بندی نمایند.
Auto Shutdown Genius نام نرم افزار کاملی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند در زمان معین اقدام به خاموش نمودن سیستم خود نمایند. در این نرم افزار علاوه بر قابلیت تنظیم زمانی برای خاموش کردن سیستم ، می توان از رویداد های دیگری همانند راه اندازی مجدد سیستم ، Log-on نیز استفاده نمود. همچنین کاربران در این نرم افزار می توانند یک وظیفه مشخصی را برای برنامه تعیین نموده تا قبل از انجام عملیات خاموش سازی و یا رویدادی دیگر ، آن وظیفه را به انجام رساند. به عنوان مثال می توانند تعیین کنند که نرم افزار یک برنامه خاص را قبل از دانلود اجرا نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Lonking Software می باشد.

 




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

تیم دانلود ها به مناسبت فرا رسیدن روز عشاق مجموعه ای از والپیپرهای عاشقانه زیبا ، جدید و با کیفیت را در دسترس کاربران قرار داده است. تصاویر این مجموعه از کیفیت فوق العاده بالای HD برخوردار است و مطمئنا از استفاده این تصاویر پس زمینه به عنوان والپیپر ویندوز خود لذت خواهید برد. در این مجموعه ۱۰۰ تصویر در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ وجود دارد. تیم دانلودها امیدوار است از مشاهده و استفاده این تصاویر لذت ببرید.

 

 




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

منبع : www.AsanDownload.com


جدیدترین نسخه ی نرم افزار Alcohol 120% از شرکت Alcohol Soft می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی - فیلم - موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه - نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند. يكي از ویژگی جالب آن ایجاد یك درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور كه می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند كه سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این كار لازم نیست. چون این برنامه یك عكس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یك درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عكس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن كه اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم كه احیانا دانلود كرده‌اید به كمك همین درایو مجازی مشاهده كنید! اين هم جزو برنامه هاي قوي و پر كاربرد براي رايت و تكثير انواع و اقسام CD و DVD است. حتي شما مي توانيد با اين برنامه درايو مجازي بسازيد و بازي ها و برنامه هايي كه نياز به CD دارند رو گول بزنيد و از روي يه image اجرا كنيد! اين برنامه از انواع image ها پشتيباني مي كند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .اين برنامه قادر به ساخت 31 درايو مجازيه،تا كاربر بتواند CD ها يا DVD هاشو بدون قرار دادن در درايو اجرا كند

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120% v2.0.0.1331 Retail:
- پشتیبانی از اكثر فرمت ها MDS,CCD,BIN,CUE,ISO,CDI,BWT,BWI,BWS,BWA و ...
- كپي و پشتيبان گيري از انواع سی دی و دی وی دی
- قابلیت ساخت 31 درایو مجازی جهت اجرای بدون نیاز به سی دی
- قابلیت پاك كردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
- محيطي ساده و كاربر پسند
- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی و سي دي هاي خش دار
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

 

برخی ای ویژگی های مهم این برنامه:
مکانیزم بسیار هوشمند تنظیم روشنایی و رنگ تصاویر
تعمیر و افزایش وضوح تصاویر محو  که معمولا در یوتیوب میبینید
افزایش طبیعی جلوه دادن تصاویر با واقعیت
خوانا کردن متون موجود در تصاویر که مات شده  اند
توانایی پخش تصاویر در حالت تمام صفحه
اضافه کردن یک پلاگین کاربردی به اینترنت اکسپلورر که کاربران متوجه تفاوت عکس اصلی با عکس ویرایش شده شوند
افزایش کیفیت تصاویر آپلود شده بر روی یوتیوب که آماتوری گرفته شده اند در حد مطلوب
افزایش شگفت انگیر وضوح تصاویر بعد از نصب برنامه به صورت آنلاین
و …..




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

NETGATE Registry Cleaner  برنامه ای برای تمیز کردن و مرتب سازی رجیستری ، افزایش سرعت سیستم ، حذف فایل های اضافی و پاک سازی رد پاها و گزارشات استفاده از کامپیوتر می باشد . NETGATE Registry Cleaner همچنین دارای ابزار  مدیریت Startup و نیز ابزای جهت حذف و پاک کردن برنامه های بدون استفاده ویندوز  می باشد .  NETGATE Registry Cleaner  توانایی ویژه ای در پاکسازی  و مرتب کردن رجیستری و تهیه پشتیبان و یا بازیابی آن را دارد . از توانمندی های دیگر این برنامه در ابزار مفید آن برای پاکسازی فایل های اضافی می باشد که باعث استفاده بهتر از فضای دیسک می شود . با استفاده از این برنامه می توانید از افت سرعت ویندوز جلوگیری کنید و از ویندوز با همان سرعت روز اول استفاده کنید و در ضمن نگران باقی ماندن رد پی خود در ویندوز هم نباشید چرا که این برنامه توانایی خوبی در پاکسازی رد پا و هر گونه گزارش از عملکرد شما را دارد .

 

 

قابلیت ها ی برنامه NETGATE Registry Cleaner  :
-  پاک سازی و مرتب سازی  رجیستری
- پشتیبان گیری و بازیابی رجیستری
- مدیریت تمام برنامه ها در هنگام بارگزاری ویندوز (Startup Manager )
- حذف فایل های اضافی
- توانایی برنامه ریزی و زمانبندی
- حذف رد پا های استفاده از ویندوز
- پاک کردن برنامه های بدون استفاده
- پشتیبانی از پوسته های مختلف
- حجم کم و سازگاری با نسخه ها مختلف ویندوز




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

H&M StudioLine Web نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب محصولی از شرکت H&M Software می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا صفحات وب را با استفاده از ابزارهای موجود در آن و بدون نیاز به کد نویسی طراحی نمایند. در این برنامه کاربران می توانند وب سایت مورد نظر خود را به صورت عکس و یا صفحات html آماده سازی نمایند. در این نرم افزار می توان از ویژگی های مختلفی همچون ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار، توانایی استفاده از افکت ها بر روی عکس و متن، ایجاد گالری تصاویر برای وب، ابزار انتقال فایل به وب سرور و … بهره برد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار H&M StudioLine Web 3.60.30.0:
- قابلیت Drag & Drop تصاویر و متن به داخل صفحه
- شامل ابزار های مختلف نظیر Rulers ،Magnetic Guidelines ،Design Elements ،Alignment
- قابلیت طراحی اتوماتیک اجزاء
- توانایی لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها
- امکان ایجاد گالری تصاویر برای وب سایت
- وجود ابزارهای مختلف برای طراحی تصاویر و ابزار نگهدارنده مکان عکس
- توانایی ویرایش صفحه آرایی
- مجهز به افکت های گرافیکی زیبا
- توانایی مدیریت وب سایت و هدایت لینک ها
- قابلیت نشر و آپدیت سایت
- پشتیبانی از فایل های RAR
- دارای محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند
- پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی واسپانیایی
- و ...




ساعت : 17:25
نویسنده : SOLTAN

Cyberlink PowerProducer Ultra 5.0.2.2429  نرم افزاری فوق العاده حرفه ای ، بسیار ساده با محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا و بسیار کاربر پسند. مطئمنا کاربری که یک بار از این نرم افزار استفاده نماید برای همیشه شیفته آن خواهد شد. کاربر تنها کافی است استفاده از ماوس را به خوبی بلد باشد تا پس از چند دقیقه آلبومی را پدید آورد که حتی خودش هم فکرش را نمی کرده. تمامی اعمال انجام شده در نرم افزار کاملا به صورت Wizard می باشد و همین به کاربران کمک می کند در کوچکترین زمان ممکن زیباترین آلبوم ها دیجیتالی را بیافرینند. جالب است این نرم افزار از تمامی لوح های فشرده پشتیبانی می کند. از تمامی سی دی ها، دی وی دی ها با حجم های مختلف و لوح فشرده های بسیار معروفی که در چند سال آینده بسیار رایج خواهد شد یعنی Blu-ray و در نهایت هم ویدوئو هایی با کیفیت فوق العاده بالا AVCHD. در ساخت آلبوم ها می توان حتی از ویدوئو ها هم بهره برد. این خود کمک زیادی به زیباتر شدن آلبوم ها می کند. نکته جالب تر در مورد این ابزار این است که حتما دی وی دی هایی دیده اید که منوهایی دارند. منو Play و … که به کاربران کمک می کنند سریعتر به خواسته خود برسند. این نرم افزار این قابلیت را هم به کاربر می دهد تا به سادگی این منوها را هم طراحی کند. تنها با چند کلیک ساده این کار هم امکان پذیر خواهد شد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزارCyberLink PowerProducer Ultra :

- محیط کاربری فوق العاده جذاب و در عین حال ساده
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج تصویری
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ویدوئویی
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی
- استفاده بسیار آسان با استفاده از قابلیت Wizard
- پشتیبانی از انواع لوح فشرده با حجم های مختلف CD ، DVD و Blu-ray
- قابلیت ساخت منوهای InterActive برای آلبوم ها
- پشتیبانی از Dolby Digital Audio
- ابزارهایی برای ویرایش ساده فیلم و تصاویر
- قابلیت Capture کردن فیلم ها از انواع سیستم ها نظیر تلویزون ، دوربین ها و …
- طرح های آماده بسیار زیبا برای ساخت منوها و استایل ها
- قابلیت ارسال فایل طراحی به Youtube
- قابلیت ساخت دیسک هایی برای اجرا در انواع ویدوئو های تصویری
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و …




سر کاری
نوشته شده در جمعه 4 اسفند 1391
ساعت : 11:59
نویسنده : SOLTAN
وصيت نامه گاندي:
चपटे अकत पचक चपचेअ यपचप चपचा ठेआत झख़ढ हनी ऐग
خيلي تحت تأثير قرار گرفتم مخصوصا اون قسمت كه ميگه:
भीडग डीऔ भ
 



اعتراف
نوشته شده در جمعه 4 اسفند 1391
ساعت : 11:56
نویسنده : SOLTAN

نمی خواهم کلیشه ای حرف بزنم فقط می خواهم کار هایی که تو زندگی انجام دادم رو براتون بگم  :

همیشه دلم می خواست کسی را برای دوست داشتن داشته باشم.




ترول شماره یک
نوشته شده در 4 اسفند 1391
ساعت : 11:54
نویسنده : SOLTAN




آه........
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN


یادم آید روز دیرین

خوب و شیرین

اول سال

وقت بسیار درس اندک …

حال اینک روز آخر

روز تلخ امتحانات

آخر سال

وقت اندک

درس بسیار ، درس بسیار ، درس بسیار !




آخر هم چی شدیم؟؟؟؟
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN

- گلدون هم نشدیم ، یکی بهمون گل بده!!


- پایان نامه هم نشدیم ، ازمون دفاع کنن!!


- مانیتور هم نشدیم ،ازمون چشم برندارن!!


- کتابم نشدیم ، حداقل دوست مهربان بشیم!!


- کوزت هم نشدیم ، آخرش خوشبخت بشیم!!


- آهنگ هم نشدیم ، دو نفر بهمون گوش بدن!!


- فلش مموری هم نشدیم ، حافظمون زیاد شه!!


- نون هم نشدیم ، یکی از رو زمین ورمون داره!!



- موبایل هم نشدیم ، روزی چند بار نگاهمون کنن!!


- علف هم نشدیم ، حداقل به دهن بزی شیرین بیایم!!


- کبری هم نشدیم ، تصمیماتمون رو تو کتابا بنویسن!!


- ویرگول هم نشدیم ، یکی بهمون می رسه ، مکث کنه!!


- تام و جری هم نشدیم ، زنگیمون سرتا سر هیجان باشه!!


- توپ فوتبال هم نشدیم ، 22 نفر به خاطرمون خودکشی کنن!!


- ای کی یوسان هم نشدیم، انگشت بزنیم به کلمون همه چی حل بشه!!


- ته دیـگ طلایی رنگ خوشمزه هم نشدیم ، دو نفر سرمون دعــوا کنن!!


- معادله هم نشدیم ، کلی آدم دنبال این باشن که ما رو بفهمن و حداقل دو نفر درکمون کنن!!

خوب پ چی شدیم این وسط!!!





هر هر هر
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN
 

از یارو میپرسن : دو دو تا ؟؟؟

میگه : چهار تا ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گند میزنه تو جوک !!!

 

برو ...

.
.
.
.
.
.

برو ...

برو ...

برو ...

.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

 بسه , حالا برگرد !!! 

 

یارو میخواسته بچه شو نصیحت کنه !

میگه : چند سالته ؟

بچه میگه : 16 سال !

میگه : خاک بر سرت هم سن و سالات الان 30 سالشونه !!!

 

 

از یارو میپرسن تحصیلاتت چیه ؟

میگه : PHD

میگن یعنی چی  ؟

میگه یعنی : Passed High school with Difficulties

یعنی : ( دبیرستان را به سختی گذراند ) !!!

 

به یارو میگن نرو پایین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیدی خودت بدتری !!!




نیشخند
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN
 
لذتی که در کشتن پشه هست ،
در شکار ببر بنگال نیست ...
 
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!!

 

فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود...
 

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت ! 




مکالمات تلفنی
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN
زمان دقیق مکالمات تلفنی در ایران :
پسر به پسر = 00:00:59
مادر به پسر = 00:10:30
پدر به پسر = 00:02:36
پسر به دختر = 01:15:01

دختر به دختر = 00:29:59
دختر به پسر = 00:00:05



لحظه های ترسناک :)))))))))
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN

رفتی حموم... تموم شدی می خوای بیای بیرون...

 حولت یادت رفته!

داد می زنی: یکی حوله منو از رو تختم بده...

در یکم باز میشه یه دستی حوله رو میده بهت...

می گیری، تشکر می کنی... خودتو خشک می کنی... لباس می پوشی...

دستتو که میذاری رو دستگیره درو باز کنی بیای بیرون یادت میفته همه مسافرتن و تو تو خونه تنها بودی...!!!




قبول دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN
 

3ساعت تواتاق میشینی درس می خونی هیچکس نمیگه خسته نباشی ولی1ثانیه موبایلت رو برمی داری ببینی کی smsداده بابات میگه:خسته نباشی!!!!

 




ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN

آخر دنیا داور میاد …

سوت می‌زنه میگه :تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!

زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا

آی بخندیـــــم……………….!!!!


ﻳﻪ ﺳﺆﺍﻝ ﺑﺪ ﺟﻮﺭ ﺫﻫﻨﻤﻮ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ؛ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ ﻭﺧﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﻴﺪﻳﻢ (ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ16ﺗﻮﻣﻦ) ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ؟ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ؟
دو ساعت پشت تلفن معطلی که طرف گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!
بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : “I See You”
دقت کردید وقتی اس ام اس میفرستید و پیامتون ۲ تا میشه
اول قسمتهای ادبی مثل ” ؛ ، ! ” حذف میکنید ؛
وقتی جواب نداد کلماتُ میچسبونیم ، مثلا صبحبخیر بجای صبح بخیر ،
شبخوش بجای شب خوش ، بسلام بجای سلام برسون . . .
وای از اس ام اسی که باتمام فشرده سازی فقط و فقط ۲ حرف اضافی داشته باشه
و راه نداشته باشه یک اس ام اس کنی ؛
اون موقع از لج همراه اول یا ایرانسل کلی چرت و پرت اضافه به پیام میکنی
که پیام اضافی هدر نره . . . !
دریغ از وقتی که صرف فشرده سازی کردیم بخاطر ده تومن
ینی اگه این وقتُ برا درس میزاشتیم ، PHD گرفته بودیم !

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ

ﻣﯿﮕﻪ:
1000ﺗﻮﻣﻦ ﺯﺭﺩ ﭼﻮﺑﻪ ﺑﺪﻩ٫1000ﺗﻮﻣﻦ
ﻓﻠﻔﻞ ﺳﯿﺎﻩ ﺑﺪﻩ...
ﺑﻌﺪ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺩﺍﺩﻩ، ﺑﻌﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ
ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺐ ﻋﺎﻗﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﯿﺸﻪ؟؟؟
ﻣﻦ |:
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ |:
ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺳﮑﻨﺠﺒﯿﻦ |:

 

کبوتر اولی: بق بق بقو

کبوتر دومی: بق بق بقو

کبوتر اولی: پ ن پ قو قو لی قو قو

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

.

.

.

.

مادیشب برنج خوردیـــــــــــــــــــــــــــــــــم"""




هی هی هه
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN
تفاوت بین وبلاگ نویسی دخترها و پسرها
وبلاگ یک دختر
وااااااااااااااااای امروز تفلدمه
تفلد تفلد تفلدم مبارک

25655555544884تا کامنت
-تولدت مبارک خانومی
.
.
.
-شما از طرف بلاگفا بهتربن وبلاگ نویس معرفی شدید

وبلاگ یک پسر

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

1 کامنت
-حرف مفت نزن

(تازه همون یه نفر هم آدرس وبلاگ خودشو گذاشته)





صفحه قبل 1 ... 30 31 32 33 34 ... 50 صفحه بعد