پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
قشنگه..........
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 13:10
نویسنده : SOLTAN


کورش، پادشاه بزرگ هخامنشی که به بیان برخی مفسرین از جمله علامه طباطبایی به احتمال زیاد همان ذوالقرنین –پادشاه ستوده شده در قرآن- است، منشوری مکتوب از خود به یادگار گذاشته که هنوز نیز موجود است و به عنوان اولین منشور حقوق بشر جهان شناخته شده می شود. این منشور را با هم می خوانیم:

اینک که به یاری مزدا ، تاج سلطنت ایران و بابل و کشورهای جهات اربعه را به سر گذاشته ام ، اعلام می کنم


که تا روزی که من زنده هستم و مزدا توفیق سلطنت را به من می دهد

دین و آیین و رسوم ملتهایی که من پادشاه آنها هستم ، محترم خواهم شمرد و نخواهم گذاشت که حکام و زیر دستان من ، دین و آئین و رسوم ملتهایی که من پادشاه آنها هستم یا ملتهای دیگر را مورد تحقیر قرار بدهند یا به آنها توهین نمایند


من از امروز که تاج سلطنت را به سر نهاده ام ، تا روزی که زنده هستم و مزدا توفیق سلطنت را به من می دهد ،
هر گز سلطنت خود را بر هیچ ملت تحمیل نخواهم کرد
و هر ملت آزاد است ، که مرا به سلطنت خود قبول کند یا ننماید
و هر گاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند ، من برای سلطنت آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم کرد


من تا روزی که پادشاه ایران و بابل و کشورهای جهات اربعه هستم ، نخواهم گذاشت ،
کسی به دیگری ظلم کند و اگر شخصی مظلوم واقع شد ، من حق وی را از ظالم خواهم گرفت
و به او خواهم داد و ستمگر را مجازات خواهم کرد



من تا روزی که پادشاه هستم ، نخواهم گذاشت مال غیر منقول یا منقول دیگری را به زور یا به نحو دیگر
بدون پرداخت بهای آن و جلب رضایت صاحب مال ، تصرف نماید

من تا روزی که زنده هستم ، نخواهم گذاشت که شخصی ، دیگری را به بیگاری بگیرد
و بدون پرداخت مزد ، وی را بکار وادارد





ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

آپدیت آفلاین آفیس 2013 با Microsoft Office 2013 Update Pack February 2013

Microsoft Office 2013 Update Pack February 2013 همانطور که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد.



ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

ساختن خانه های جنگی با Gunners Union v1.1.0

شهر نبرد و پیکار جدید که در این شهر می توانیم بازیکنان کوماندو جدید را بگیریم تا یک شهر جنگی جدید را بسازند. در بازی Gunners Union ساختن خانه های جنگی، امکانات نظامی جدید و همچنین ساختارهای جنگی متنوع که می توانیم شهر را به صورت جنگی بسازیم.



ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

مدیریت فایل های فشرده با ZArchiver v0.6.1

با استفاده از برنامه ZArchiver شما میتوانید فایل های  gzip ،XZ ،tar ،۷zip ،bzip2 و zip ایجاد، و فایل های ۷z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm را از حالت فشرده خارج کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده همراه رمز عبور، ایجاد و خارج کردن از حالت فشرده فایل های چند بخشی، پشتیبانی از تمامی زبان ها و … اشاره کرد.




ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

ساختن تصاویر کارتونی با Jigsaw Puzzles for Kids v1.0

بازی آموزنده برای بچه ها با تصاویر رنگی و موزیک شاد که ساعت های مفید و آموزنده ای را می تواند در منزل برای بچه های شما فراهم آورد. در بازی Jigsaw Puzzles for Kids بچه ها می توانند تکه های متفاوت رنگی را به هم بچسبانند و با این بازی حافظه تصویری، منطق فکری، ذهن و استقامت خودشان را بالا ببرند.



کمک به رشد کودک Baby Care Plus v2.5.8
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

کمک به رشد کودک با Baby Care Plus v2.5.8

با Baby Care Plus رشد کودک خود را پیگیری کنید و تلاش کنید که پدر و مادر با تجربه تری شوید. مراقبت از کودک، پیگیری غذا، خواب، ادرار، مدفوع، رشد او و بسیاری موارد دیگر را با این برنامه داشته باشید. می توانید هشدار دهنده هایی را فعال کنید که مراقبت از کودک را در مواقعی که سرتان شلوغ است به شما یادآوری کند.



ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

دانلود مرورگر سریع آوانت بروزر - Avant Browser 2013 Build 10 Final + Portable

مرورگر Avant Browser 2013 Build 10 Final  یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.



ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

دانلود لایو والپیپر کلبه برفی Snow HD Deluxe Edition v3.1.0

Snow HD Deluxe Edition نمایش زیبایی از بارش برف بر فراز یک کلبه است. یک کلبه گرم با چراغ های روشن که در میان جنگلی کوهستانی و پوشیده از برف قرار دارد و شب و روز باعث تغییر روشنایی محیط آن می شود. گاهی اوقات بارش برف کند و یا قطع می شود و گاهی بر شدت بارش آن افزوده می شود.




تم جذاب Techred Next launcher theme v1.0
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

دانلود تم جذاب Techred Next launcher theme v1.0

Techred Next launcher theme ، تم جالب و جذابی است که پس زمینه هایی به رنگ نقره ای دارد. پس زمینه هوم اسکرین تم دارای شکلی شبیه به حباب هایی به رنگ قرمز، طراحی شده است که در آن قطعات الکترونیکی به چشم می خورد. این طرح جالب در دیگر منوهای تم نیز دیده می شود. آیکون های تم از رنگ قرمز و نقره ای براق تشکیل شده اند که تنها تغییری که در شکل آیکون های اندروید ایجاد می کنند، قرار دادن آنها در قالبی دودی است. این تم مخصوص لانچر سه بعدی Next طراحی شده است و با آخرین ورژن آن، قابل اجرا می باشد.




ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

آلارم اطلاع رسانی وضع هوا با Rain Alarm Pro v3.5.6

Rain Alarm Pro آلارمی برای اطلاع رسانی بارش باران یا برف است. برنامه با استفاده از اطلاعات بروز رادارهای ایستگاه های بررسی وضع هوا، وضعیت بارش ساعات و روزهای پیش رو را به صورت انیمشن نمایش می دهد و با استفاده از آلارم به اطلاع شما می رساند. این نرم افزار برای کسانی که بیرون از خانه در حال پیاده روی یا دوچرخه سواری هستند می تواند بسیار مفید باشد. همچنین با استفاده از ویجت نرم افزار می توانید پیش بینی بارش را بدون استفاده از آلارم در هوم اسکرین گوشی خود داشته باشید.




تم نئون قرمز Neon Red GO Launcher EX v1.0
نوشته شده در 3 اسفند 1391
ساعت : 12:35
نویسنده : SOLTAN

دانلود تم نئون قرمز Neon Red GO Launcher EX v1.0

تم Neon Red GO Launcher EX ، قادر است محیطی بسیار شیک و کاربر پسند را برای گوشی شما فراهم آورد. توسط این تم می توانید پس زمینه هایی ساده با رنگ مشکی به همراه آیکون هایی بسیار جذاب با رنگی سرخ که نظیر آن در کمتر تمی دیده اید، داشته باشید.



ایجاد صفحات جداگانه
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
بازم سلام.. .  .

از این که دیر به دیر آپ می کنم منو ببخشید.

این بار در مورد یکی از قابلیتهای جدید بلاگفا آپ کردم. در مورد صفحات جداگانه:

به نظر من این بهترین قابلیتی که یک سایت میزبان وبلاگ می تونه برای کاربراش بگذاره.

در اصل شما میتونید در یک صفحه جدای از صفحه وبلاگ خودتون مطلب بنویسید. و اگر یک کم سعی کنید می تونید با ارتباط دادن این صفحات جداگانه به هم وبلاگتون رو شبیه به سایت درست کنید.

ایجاد صفحات جداگانه و استفاده از اونها کار بسیار راحتیه، تنها کاری که باید بکنید اینه که از منوی بلاگفا روی صفحات جداگانه کلیک کنید و  در منو باز شده نوع صفحه جداگانه ای که می خواید رو انتخاب کنید(ایجاد صفحه جدید در قالب وبلاگ، ایجاد صفحه جدید با ویرایش کامل کدها).

بعد هم لینکشو هر جایی از وبلاگتون که بخواید میتونید بزارید.

برای نمونه در ارتباط با من از یک صفحه جدید در قلب وبلاگ استفاده کردم. که میشه قالب این صفحات رو در ویرایش قالب تعیین کرد. یعنی میتونین از قالبی متفاوت از قالب وبلاگتون در صفحات جداگانتون استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تا آپ بعدی خدا نگهدار............. .  .    .




بالا بردن آمار بازدید کننده
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
بازم سلام...

این دفه می خوام چند تا کلک یادتون بدم که آمار وبلاگتون میره بالا.

 عنوانها و متن های نوشته شده

همون طور که میدونید مترهای جستجو سایتها و وبلاگهارو از روی کلمات مشابه جستجو کننده و عناوین یا متن پیدا می کنه. پس اگر در متن از کلامتی استفاده کنید که بیشتر مورد توجه مردم باشه مثل: حک - بوت - سکس - دختر -  دوربین - مخفی و کلماتی از این قبیل. شما میتونید از اسم سایت های معروف هم استفاده کنید، مثلا: www.avizoon.com - www.yahoo.com - www.tagged.com و این طور سایتها. اون دیگه بستگی به هنر شما داره که چه طور این کلمات رو تو متنتون جا کنید..

  مقام و موقعیت در متورهای جستجو

  هرچقدر سایتها و وبلاگهای بیشتری به شما لینک بدن مرتبه ی سایت یا وبلاگ شما بالا تر میره. یعنی در موقع جستجو جزو سایتها یا وبلاگهای ابتدای لیست میشه.

   نظرات

  اینم که همتون بهتر از من بلدین. هرچی بیشتر نظر بزارین واسه وبلاگهای مختلف و نظراتتون جذاب و قابل توجه باشه هر کسی که اون نظر رو ببینه حداقل یک بار به وبلاگتون سر میزنه.

  راستی نرم افزار FOX3 چه طور بود؟

  اگر ارور داد و اجرا نشد اگر تونستین حتما ۱ عکس از ارورش بگیرین و به این آدرس ایمیل بفرستین تا مشکلاتشو برطرف کنم و دوباره آپش کنم.

fox_mkn@yahoo.com

اگر هم اجرا شده و ازش استفاده کردین حتما نظرتونو بگین.




نرم افزار جاسوسی و حک PC
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
با سلام خدمت دوستان عزیزم...

  این اولین باریه که من برای شما یک نرم افزار آپ کرد. امید وارم خوشتون بیاد.

  FOX3 یک نرم افزار کاملا جاسوسیه که یکی از نرم افزارهای که خودم طراحی کردم. حجم این نرم افزار ۱۳ کیلو بایت. شما به وسیله FOX3 می تونید تمام فایلها را با فرمت jpg ( عکس) در یک کامپیوتر مشاهده کنید.

  FOX3 نیاز به نصب شدن نداره و به راحتی اجرا میشه. نکته ی قابل توجه در این نرم افزار اینه که هیچ گونه فایل هیدنی از دید آن پنهان نیست. و همچنین کار کردن با این نرم افزار بسیار راحته،

  به صورتی که:

  بعد از اجرای برنامه درایو دلخواه خودتونو انتخاب می کنید. FOX3 تمام تصاویر با فرمت jpg را لیست کرده و شما با انتخاب یکی از اسامی موجود در لیست تصویر مربوط به آن اسم را به نمایش خواهید در آورد. همچنین آدرس آن تصویر به طور کامل در زیر تصویر نمایش داده خواهد شد.

  چند نکته دیگر در مورد FOX3:

  ۱. بعد از اجرای برنامه درایو پیش فرض را برای جستجو انتخاب نکنید.

  ۲. ممکنه بعد از انتخاب درایو مورد نظر کمی طول بکشه تا اسامی لیست بشم. که این امر به دلیل حجم بالای اطلاعات موجود در آن درایو و سرعت پردازش کامپیوتر می باشد.

  ۳. اگر برنامه در مورد dll های ویندوز error داد و اجرا نشد، به خاطر اینه که بعضی از فایلای مورد نیاز FOX3 در سیستم عامل وجود ندارد که این مشکل با نصب بعضی از نرم افزارها برطرف خواهد شد.

 

دانلود نرم افزار

  این نرم افزار قابلیتهای دیگری هم داره که بعد ها به اطلاعتان خواهم رساند.

 مراقب باشید که از این نرم افزار در راه درست استفاده کنید.




بازی
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN

بازم سلام. ببخشید که من دیر به دیر آپ می کنم. نه این که بخوام کلاس بزارم ولی سرم خیلی شلوق بود. وقت نمی کنم آپ کنم. ولی دوستان من نظرات همتونو می خونم و به همتونم سر می زنم. ولی بخواتر سرعت بالایی که شبکه های ایران دارن تا وب همتون باز بشه که ببینم، دیگه وقتی واسه نظر گزاشتن نمی مونه. در هر صورت منو ببخشید.

امروز دو تا بازی فلش براتون گزاشتم که میتونید به صورت آنلاین بازی کنید و دو تا بازی هم برای دانلود گزاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد. شاید از این به بعد باز هم بازی بزارم تو وبم. البته اگر خوشتون بیاد.

راستی اگر اطلاعاتی در مورد کامپیوتر و اینترنت داشته باشید می تونید بپرسید. من هم تا اونجایی که بلدم به شما میکم.

گلف (دانلود)

تیر اندازی با پنگون(دانلود) 

جورچین 

تیر اندازی 




مخفی کردن تصاویر
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
مخفی کردن تصاویر درهنگام بازدید از سایت ها

گاهی اوقات به علت سرعت پایین خطوط اینترنتی و یا ترافیک بالای سایت ها، زمان زیادی طول می کشد تا یک سایت اینترنتی قابل مشاهده و بازدید کامل شود. این مشکل معمولا به دلیل کند بودن روند load شدن تصاویر مربوط به آن سایت است. ضمن اینکه در اعم موارد، شما به اطلاعات و متون سروکار دارید و تصاویر مورد نیاز شما نیستند. در چنین حالتی ، در صورتی که این امکان وجود داشته باشد تا تصاویر حذف شوند ، سرعت لود شدن به گونه ای چشمگیر افزایش خواهد یافت.برای انجام این کار به مسیر زیر بروید:

در این قسمت در ناحیه Setting در قسمت multimedia، تیک گزینه Show Pictures را برداشته و سپس بر روی Ok کلیک نمایید.
حال هر وقت وارد سایتی شوید، تصاویر آن دیده نخواهند شد!




بالا بردن امنیت
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN
این کار ها باعث می شه تا حدی امنیت وبلاگ یا آدی و... که برای شما از نظر امنیتی اهمیت بالایی داره بیشتر حفظ بشه.

شما باید برای مقابله با هکر ها از پسوردهایی استفاده کنید که شاید نتونن پیداش کنن.

بعضی از برنامه های هک حروف و کاراکتر های خاص را نشون نمیده.

مثلا شما میتونید در پسوردتون از کاراکترهایی مثل: /٬٫¤٪×،*!~ و یا ْ ٍ ٌ ُ ِ َ ّ  استفاده کنید.

همچنین شما می تونید از جای خالی(space) در اول و آخر و آنها استفاده کنید که در این صورت ممکنه که این فضاهای خالی به چشم نیان و هکر نتونه کلمهء درست رو پیدا کنه.

البته بعضی هکرها خبره تر از این حرفان که در این صوت هیچ کاری نمیشه کرد. ولی حد اقل میشه جلوی جوجه هکرهارو گرفت.

باید یادتون باشه که ۱ هکر هرفه ای هیچوقت وقتشو برای هک کردن آیدی و یا وبلاگهای معمولی بیهوده تلف نمیکنه چون ارزشی براش نداره.




محدودیت تایپ را در یاهو
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN

چه طور میشه محدودیت تایپ را در یاهو مسنجر از بین برد؟!

اين كار بصورت ۱۰۰٪ امكان پذير نيست ولي ميتونيد با زدن يك حقه کوچيک به ياهو درحدود ۲۰سطر متن

 تايپ كنيد براي اين كار:

۱-وارد ياهو مسنجر شده و با آي دي خودتون Sign In كنيد.

۲-روي New Status Messege كليك كنيد.

۳-پس از نوشتن متني (تا حدي كه سطر اول پر شود) به جاي ok يا Enter دكمه:

Ctrl+Enter رو همزمان با هم فشار دهيد تا به سطر بعدي برويد . در اين سطر هم متني تايپ كنيد و به

 همين ترتيب ميتوانيد تا ۲۰ سطر ادامه دهيد ولي به اين نكته توجه كنيد كه كل متن در ياهو مسنجر نشان

 داده نميشود و براي ديدن آن بايد موس را روي اي دي خودتون چند لحظه نگه داريد تا كل متن نشان داده

 شود .




قالب xp
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN

دوستان عزیز ببخشید که دیر آپ کردم. کمی گرفتار بودم و نمی تونستم آپ کنم. در هر صورت اومدم. این هم یک قالب باحال امیدوارم که خوشتون بیاد. راستی سایت از کسانی که سایت Pershianing عضو هستن خواهش می کنم ۱ دعوت نامه هم برای من بفرستن. اگر کسی خواست دعوتنامه بفرسته به این ایمل بفرستید:fox_mkn@yahoo.com

قالب xp

قالب

قالب آرشیو




طرح نویسه
نوشته شده در 2 اسفند 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : SOLTAN

اینم از طرح نویسه برای شما. دوستان خوبم. اگر شما هم از این طرح ها دارین برام بنویسید تا بزارم همه استفاده کنن.


fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox........................................fox-fox-fox.............................fox-fox-fox

fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox..........................................fox-fox-fox.........................fox-fox-fox

fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox.............................................fox-fox-fox....................fox-fox-fox

fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox................................................fox-fox-fox...............fox-fox-fox

fox-fox-fox...........................................................................fox-fox-fox..........fox-fox-fox

fox-fox-fox...........................................fox...............................fox-fox-fox......fox-fox-fox

fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox............fox..fox..fox..........................fox-fox-fox..fox-fox-fox

fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox-fox.......fox-fox..fox...fox-fox.........................fox-fox-fox-fox

fox-fox-fox.............................fox-fox................fox-fox................fox-fox-fox..fox-fox-fox

fox-fox-fox...........................fox-fox....................fox-fox............fox-fox-fox......fox-fox-fox

fox-fox-fox..........................fox-fox......................fox-fox.........fox-fox-fox..........fox-fox-fox

fox-fox-fox..........................fox-fox......................fox-fox.......fox-fox-fox..............fox-fox-fox

fox-fox-fox...........................fox-fox....................fox-fox......fox-fox-fox..................fox-fox-fox

fox-fox-fox.............................fox-fox................fox-fox......fox-foxfox.......................fox-fox-fox

fox-fox-fox................................fox-fox...fox...fox-fox......fox-fox-fox...........................fox-fox-fox

fox-fox-fox.....................................fox...fox...fox.........fox-fox-fox................................fox-fox-fox

 


_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ I Love You
#########*
_______#############################*
________###########################*
__________
########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*

برای دیدن بقیش به ادامه مطلب برید.




صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 50 صفحه بعد