Activate Cheat Console: Hold LB + RB then press Start, Up, Start, Down to display the console window. Press X to display a virtual keyboard. Enter twoworldscheats as a code to enable cheat mode. Then, enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function. Note: Enabling cheats will prevent achievements from being unlocked.
Unlockables:
نوشته شده در 20 دی 1391
. نکته: نوشته شده در 20 دی 1391
همه این رمزها را باید فقط توسط موبایل وارد كنید... در وسط بازی دكمه فلش بالا را بزنید .
نوشته شده در 20 دی 1391
نوشته شده در 20 دی 1391
نوشته شده در 20 دی 1391
در منوی Cheat این کدها را وارد کنید: R R B Y G G G Y Air Instruments
G G B G G G Y G All HOPOs G G R R Y B Y B Always Slide Y G R B B B B R AutoKick G G R R Y R Y B Contest Winner 1 Y G R G Y B G G Focus Mode G R G G Y G G G HUD Free Mode G R Y Y Y B B G Invisible Characters Y Y B R B G R R Performance Mode B B G G R G R Y Unlock All Characters
نوشته شده در 20 دی 1391
طبق خبری که سایت کوتاکو نوشته، پلی استیشن ۴ با اسم رمز «اوربیس» مراحل ساخت خود را سپری می کند؛ این خبر را منابع آگاه به کوتاکو گزارش داده اند. طبق گزارش کوتاکو، این کنسول برای عرضه در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده است و اسم رمزی که فعلا برای آن انتخاب شده «اوربیس» است که در لاتین به معنای حلقه یا دایره است که با توجه به این که نام کنسول دستی «سونی» برای نسل بعد از زبان لاتین انتخاب شده (ویتا در لاتین به معنای زندگی است.) امکان این که اسم رمز کنسول خانگی سونی «اوربیس» باشد بیشتر می شود. طبق این گزارش این کنسول از یک پردازشگر AMD x64 و پرداشگر گرافیکی AMD Southern Islands استفاده می کند. پلی استیشن ۴ در حالت عادی از وضوح تصویر ۴۰۹۶×۲۱۶۰ پشتیبانی می کند و در حالت سه بعدی تصاویر به صورت تمام HD خواهند بود.
اطلاعات دیگری که «کوتاکو» منتشر کرده، این است که «اوربیس» از بازی های «پلی استیشن ۳» یا کنسول های دیگر سونی پشتیبانی نمی کند. نوشته شده در 20 دی 1391
با توجه به اطلاعاتی که از سایت Whois دیده می شود، مایکروسافت دامنه اینترنتی جدیدی را با نام XboxFl ثبت کرده است که گمانه زنی ها را در مورد نام کنسول خانگی نسل بعد این شرکت بیشتر می کند. به نوشته VG247، طبق لیست سایت Whois مایکروسافت این دامنه را همین هفته با نام XboxFl.com ثبت کرده است که امکان دارد نام کنسول نسل بعدی این شرکت باشد. نوشته شده در 20 دی 1391
«رگبار» قسمت جدیدی از سری سایلنت هیل است
که چند هفته ی قبل وارد بازار شده. این بازی تمام نکات مثبت بازی را حفظ
کرده و سازندش Vatra Games نخواسته تغییر آشکاری در بازی ایجاد کند. - - اغلب مبارزات شما در رویارویی با گروهی از
دشمنان در محیط باز روی می دهد این اتفاق باعث می شود که مورفی در مبارزه
به سلاح های بیشتری دسترسی داشته باشد و همچنین بتواند در مقابله با حمله ی
هیولاها به خوبی از خود دفاع کند. در رگبار مورفی تنها می تواند از یک
سلاح در یک زمان استفاده کند، این قسمت بیشتر برای واقع گرایانه شدن بازی
طراحی شده و شما مدام مجبور هستید که سلاح های خود را عوض کنید. کپسول های
آتش نشانی، صندلی، لامپ و بسیاری از موادی دیگر سلاح هایی هستند که در
مبارزات استفاده خواهند شد البته هر کدام از این سلاح ها در صورت استفاده
زیاد شکسته و از هم جدا می شوند. مثلا اگر شما با یک چنگک باغبانی در حال
مبارزه با یک دشمن باشید بعد از مدتی درگیری قسمت چنگک جدا خواهد شد و فقط
چوب آن باقی خواهد ماند. - - این که رگبار در بخش گیم پلی سعی کرده قسمت های جدیدی را هم فقط به جای تقلید از سری های قدیمی ارایه دهد اما کاملاً مشخص است که سازندگان خطر ریسک در تغییراتی بزرگ در گیم پلی را نپذیرفته اند. به عنوان یک مثال خوب می توان به مه اشاره کرد که در قسمت های قبلی اغلب ضخیم و غلیظ بود اما در این نسخه فقط کمتر برجسته شده است، اما با این حال گیم پلی بازی کماکان لذت بخش خواهد بود. - - بحث در مورد گرافیک را می توان به چند قسمت تقسیم کرد. مثلاً در مورد طراحی شخصیت ها، جزییات صورت و بدن مورفی بسیار عالی کار شده، لباس ها و موهای او در هنگام حرکت کردن چروک و تکان خواهند شد و حتی در هنگام رفتن زیر آب و باریدن باران او به زیبایی خیس می شود دیگر شخصیت های اصلی هم با این که به هیچ وجه به خوبی مورفی طراحی نشده اند اما قابل قبول هستند. بافتهای به کار رفته در بازی با دقت طراحی شده است به طوری که جزییات در و دیوارها نمایان است و آثار خرابی در گوشه گوشه آن به چشم میخورد. همچنین طراحی آب هم عالی است و بازتاب انعکاس خود را در آب می توانید به زیبایی ببینید، نورپردازی در بازی کاملا به صورت پویا بوده و شما قادر خواهید بود به وسیله ی چراغ قوه ی خود (که وسیلهای جدا نشدنی در این بازیهاست) نور را در هر کجای صحنه که دوست دارید بیندازید. نکته ی دیگر که باید به آن اشاره کرد تخریب پذیری محیط است که بسیار محدود و در حد صفر است و فقط محدود به شکستن چند عدد شیشه و یا بریدن اجسام به منظور عبور از آن هاست… - - در بازی های قبلی Silent Hill موسیقی یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در برخورد های تهدید آمیز بود. این بخش همچنین با مخلوط شدن با سر و صدا های رادیویی، فریاد هیولا ها و صدا های مرموز لحظات بسیار وحشتناکی را به ارمغان می آورد. در مقابل، رگبار در نقاطی که مبارزات جریان دارد بیشتر سکوت حاکم است همچنین موسیقی بازی با این که بسیار زیبا و شنیدنی است اما در اغلب اوقات کاملا غایب است و در حالی که هنوز هم اثر صدا های رادیویی و فریاد هیولا ها در بازی وجود دارد اما می توان بیان کرد که این قسمت دیگر تاثیر خود را از دست داده است. گاهی اوقات موسیقی و صدا های محیط بازی به اثری بسیار بزرگ تبدیل می شود اما اغلب در مبارزه احساس عادی خواهید داشت… - - سایلنت هیل: رگبار عنوانی است که توانسته در برخی از لحظات بسیار درخشان ظاهر شود با این که شاید نتوانید با برخی از گزینه هایی که Vatra در بازی گنجانده به خوبی کنار بیایید اما کار سازندگان در دوباره ساختن شهر قدیمی سایلنت هیل موفقیت آمیر بوده است و هنوز هم یکی از عناوینی است که میتواند در سبک Horror و بازیهای ترسناک حرفی برای گفتن داشته باشد… نوشته شده در 19 دی 1391
صفحه قبل 1 ... 40 41 42 43 44 ... 50 صفحه بعد |
|
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي
|
|